پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فرق و نحله های انحرافی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه سلام الله علیها بهاباد گفت: طلاب بهابادی در کارگاه یک روزه با موضوع آشنایی و نقد فرقه های انحرافی با موضوع وهابیت و با سخنرانی حجت الاسلام علی اکبر وهابی دریا کناری، مدرس حوزه دانشگاه شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، کارگاه آموزشی تخصصی نقدفرق ونحله های انحرافی در مدرسه علمیه حضرت خدیجه سلام الله علیها بهاباد برگزارشد.

خانم ام البنین شفیعی، مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه سلام الله علیها بهاباد با اشاره به اینکه این کارگاه یک روزه آموزشی به همت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بهاباد برگزار شده، افزود: این دوره یک روزه ویژه معلمان، فرهنگیان ومبلغین بوده و در پایان دوره گواهی آموزشی به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را توانمندی طلاب برای مقابله با فرقه های انحرافی و آشنایی مردم با این فرقه ها دانست و اظهار داشت: معنویت در جامعه امروزی نقش کم رنگی پیدا کرده و باعث به وجود آمدن نوعی خلاء و کمبود معنویت و آرامش در وجود انسان ها شده است به این خاطر، گاه افراد جاهل به هر چیزی که این خلاء را پر کند چنگ می زنند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بهاباد شرکت در این کارگاه را باعث آشنایی آنها با فرقه های مختلف، عقاید و نحوه عضوگیری آن ها دانست و تصریح کرد: این فرقه ها در گروه هایشان از هیچ ادعایی مثل داشتن کرامت، اشنایی با علوم ماورا، دروغ پردازی برای رسیدن به اهداف شوم خود ابایی ندارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این کارگاه به مباحثی از جمله شناساندن افکار و ایده های انحرافی و آلوده، ضرورت یادگیری این فرق، نحوه پیدایش فرقه وهابیت، تاسیس و تاریخچه آن، عقاید واهداف باطل آن ها پرداخته و در پایان کارگاه به سوالات طلاب پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha