جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه سنندج با اشاره به جنگ رسانه ای دشمنان نظام در این روزها، گفت: بسیاری از رسانه های برون مرزی و شبکه های ماهواره ای تمام عزم خود را برای ضربه رساندن به انقلاب اسلامی جزم کرده اند، البته با وجود بینش انقلابی توام با بینش اسلامی این کینه توزی های معاندان تاکنون راه به جایی نبرده است.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرگزاری خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: هر انقلابی که برآمده از دل مردم باشد، دشمنان بسیاری در جهان کنونی خواهد داشت و اینکه امروز ایران اسلامی با کینه توزان بسیاری روبروست امری طبیعی است.

امام جمعه سنندج با اشاره به جنگ رسانه ای دشمنان نظام در این روزها، گفت: بسیاری از رسانه های برون مرزی و شبکه های ماهواره ای تمام عزم خود را برای ضربه رساندن به انقلاب اسلامی جزم کرده اند، البته با وجود بینش انقلابی توام با بینش اسلامی این کینه توزی های معاندن تاکنون راه به جایی نبرده است.

این عالم اهل سنت، وحدت و انسجام را بهترین سنگر برای مقابه به دشمنان عنوان کرد و افزود: یکی از اصلی ترین برنامه های دشمنان خارجی و داخلی تشدید فشارها برای از بین بردن اتحاد و وحدت در کشور است، همانگونه که در سال های اخیر با جریان سازی های مختلف در منطقه خاورمیانه به دنبال رسیدن به این هدف بوده و هستند.

ماموستا خدایی ادامه داد: اگر نگاهی به منطقه داشته باشیم، ایران تنها کشور امن در خاورمیانه می باشد که این نعمتی بزرگ برای همه ملت ایران است.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم وحدت در بین مذاهب و اقوام کشور، افزود: علیرغم سم پاشی های دشمنان خوشبختانه در بحث وحدت در کشور هیچ گونه مشکلی نداریم که این خود نشات گرفته از بینش و فرهنگ بالای ملت می باشد.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: در استان کردستان علیرغم تلاش های بسیار دشمنان برای ایجاد تفرقه و نفاق، شاهد وحدت و برادری بسیار شایسته و در خور توجهی بین برادران اهل سنت و اهل تشیع هستیم و این امر باید در دیگر استانهای کشور تسری پیدا کند.

ماموستا خدایی در پایان سخنان خود با اشاره به لزوم افزایش بینش دشمن شناسی ملت، گفت: امروز همه دشمنان و معاندان به دنبال تخریب و استحاله این ملت هستند ولی به در بسته می خورند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha