جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره محله سلامت

حوزه/ مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: در طول برگزاری جشنواره محله سلامت در یک محله هر روز یک کارگاه با موضوعات مختلف همچون اعتیاد، طلاق و آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارخبر گزاری«حوزه»، ابوالقاسم مقیمی در مراسم آغاز ششمین مرحله جشنواره محله سلامت از سری برنامه های جشنواره «چله سرو» در آستان مقدس امامزاده جعفر شهید علیه السلام با اشاره به ویژگی‌های این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره با اعتباراتی که وزارت کشور برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اختصاص داده است، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جشنواره محله سلامت در شهر قم با همکاری تمام دستگاه‌های اجرای استان اجرا و در این جشنواره، خدمات دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود، همچنین همزمان با برگزاری جشنواره، وضعیت آسیب‌های موجود در محله هم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم افزود: همزمان با برگزاری جشنواره محله سلامت در یک محله، مشاوره‌های حقوقی، روان شناسی و فرزند پروری در مساجد پیرامون محل برگزاری جشنواره ارائه می‌شود.

مقیمی با اشاره به برنامه‌های جشنواره محله سلامت اظهار کرد: در طول برگزاری این جشنواره در یک محله هر روز یک کارگاه با موضوعات مختلف همچون اعتیاد، طلاق و آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود تا سهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرمان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید شانیت شهر قم حفظ شود و در این شهر که خاستگاه انقلاب اسلامی است، آمار آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کند و این هدف را دنبال می‌کنیم.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha