جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام موینی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: دشمنان با انواع شبکه های مختلف رسانه ای غرب و مجازی در تلاش برای زیر سوال بردن احکام اسلامی و قرآنی و همچنین القاء شبهات هستند و وظیفه شما روحانیت در این عرصه بسیار خطیر است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید حسن موسوی موینی، صبح امروز در دیدار جمعی از طلاب و روحانیون شهرستان محمدیه موضوع تبلیغ دین اسلام در زمان فعلی را حائز اهمیت دانست و گفت: امروز جهان اسلام و برخی از کشورها دچار مشکلاتی از قبیل عدم آشنایی کامل با دین مبین اسلام و احکام الهی هستند، لذا مسئله تبلیغ بین الملل بسیار با اهمیت است.

وی ادامه داد: دشمنان با انواع شبکه های مختلف رسانه ای غرب و مجازی در تلاش برای زیر سوال بردن احکام اسلامی و قرآنی و همچنین القاء شبهات هستند و وظیفه شما روحانیت در این عرصه بسیار خطیر است.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان این که امروز روحانیت در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه بالایی برخوردار است و اعتماد مردم به این قشر بیش از گذشته می باشد، اظهار کرد: روحانیت نه تنها در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش مهمی بر عهده داشت بلکه در دوران دفاع مقدس و همچنین کمک به محرومیت زدایی و دفاع از حرم نیز نقش فعال و با نشاطی داشته است.

امام جمعه شهرستان محمدیه تصریح کرد: روحانیت هیچ گاه از ملت جدا نبوده و همگام با مردم در عرصه های مختلف حضور جدی دارد.

حجت الاسلام موینی به برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: امسال باشکوهتر از سال های قبل ملت ایران جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار خواهد کرد، چرا که برای نظام جمهوری اسلامی خون های پاک و مطهری تقدیم شده که باید قدردان و شکر گزار باشیم.

 استاد حوزه علمیه قزوین در پایان این دیدار بر ارتباط بیشتر روحانیت با نسل جوان تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha