جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام سروستانی - بوشهر

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، از اجرای ۱۱۰ گفتمان دینی ویژه‌ی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، در مدارس دانش آموزی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، امروز در نشستی با عبدالرحیم افروغ، رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان بوشهر، از اجرای ۱۱۰ گفتمان دینی ویژه‌ی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس استان خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تاکید بر لزوم بصیرت بخشی به نسل جوان در ایام الله دهه فجر گفت: دشمن از همه ظرفیت‌های خود در راستای انحراف نسل جوان از آرمان‌های انقلاب استفاده می‌کند، بنابراین ما هم موظف هستیم به انحاء مختلف و با بهره‌گیری از تمام پتانسیل‌های موجود به آگاهی بخشی و تبیین مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان بپردازیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برنامه‌های محتوایی تبلیغات اسلامی استان در این زمینه ادامه داد: گفتمان‌های فوق در چهار حوزه‌ی تبیین نظام محاسباتی انقلاب اسلامی، تبیین اندیشه‌های متعالی حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، مبانی انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح مدارس استان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سروستانی در این دیدار همچنین بر نقش موثر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان در غنابخشی مفاهیم و آموزه‌های انقلاب اسلامی در سطح نسل جوان و تقویت روحیه‌‌ی انقلابی گری تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تعامل با دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی و آموزش و پرورش را از سیاست های مهم تبلیغات اسلامی استان در برگزاری گفتمان‌های دینی در سطح مدارس استان عنوان کرد و تعامل و همکاری انجمن های اسلامی دانش آموزان و آموزش و پرورش استان را در این مورد مطلوب ارزیابی کرد.

در بخش دیگری از این نشست رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان بوشهر ضمن تشریح برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر آمادگی این تشکل در همکاری با مجموعه تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد.

در ابتدای این نشست، محمد شهبازی، کارشناس فرهنگی، رسانه و فن آوری های نو و مسئول گفتمان های دینی تبلیغات اسلامی استان گزارشی از روند برنامه های اجرا شده و در دست اجرای ویژه ی گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha