چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید موسی، حسینی کاشانی

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: مجموعه مصلی و ستاد نماز جمعه طرحی با عنوان کتاب خوب و رونمایی کتاب‌های جدید دارد که این به مردم کمک می‌کند تا از تجربیات استفاده کرده و به دنبال کسب تجربه جدید نباشند و به دنبال آن سرانه مطالعه افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سیدموسی حسینی کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به طرح‌های فرهنگی که در حاشیه نماز جمعه قم برگزار می‌شود، گفت: مجموعه مصلی و ستاد نماز جمعه،  طرحی با عنوان کتاب خوب و رونمایی کتاب‌های جدید دارد که این به مردم کمک می‌کند تا از تجربیات استفاده کرده و به دنبال کسب تجربه جدید نباشند و از کتاب‌های خوب برای افزایش آگاهی خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه معرفی کتاب خوب گامی موثر در جهت فرهنگ‌سازی برای افزایش سرانه مطالعه در کشور است، افزود: مردم اگر ببینند کتاب خوبی معرفی شد و آن را خواندند و بهره خوبی گرفتند مجدد از این تجربیات ارزنده استفاده خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اذعان کرد: هرچقدر بتوانیم از جایگاه‌های مورد اعتماد مردم برای اقدامات فرهنگی استفاده کنیم، بازخورد بهتری خواهند داشت و استمرار این حرکات استقبال مردم از آنها را بیشتر خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha