پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: در چله انقلاب، باید دستاوردهای فرهنگی این خیزش آگاهانه با زبان هنر برای مردم ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته پرستار که در بیمارستان شهید محلاتی تبریز برگزار شد، ضمن تأکید بر حل مشکلات قشر پرستار، بیان داشت: افرادی که به مراقبت‌های پزشکی و بهداشت و درمان نیازمند هستند، سلامت کامل جسمی و روحی خود را با مراقبت‌های پرستاران که با رفتار و عملکرد نیکوی آن‌ها همراه است، بازمی‌یابند.

وی با بیان اینکه نام پرستار تداعی کننده آرامش است، بر ضرورت توجه کافی به این قشر تلاشگر جامعه تأکید کرد و افزود: پیروی همه جانبه از ولایت فقیه همراه با حفظ و حراست از جایگاه رفیع مرجعیت از شاخصه های مهم روحانیت و حوزه انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، حجاب، امر به معروف و نهی از منکر را لازمه سعادت دنیوی و اخروی جامعه دانست و افزود: پاسداری از برخی اصول و عقاید و فراموش نکردن آن‌ها برای حفظ ارزش‌های انقلاب ضروری است.

دیدار مسئولان و اعضای کمیته های کنگره فرهنگ و هنر سپاه عاشورا با امام جمعه تبریز

امروز همچنین مسئولان و اعضای کمیته های کنگره فرهنگ و هنر سپاه عاشورا با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در این دیدار اظهار داشت: در چله انقلاب، باید دستاوردهای فرهنگی این خیزش آگاهانه با زبان هنر برای مردم ارائه شود که کنگره فرهنگ و هنر سپاه بهترین فرصت برای تشریح و تبیین آن میتواند باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha