جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام علی رحیمی

حوزه/ امام جمعه هشترود در جلسه شورای اداری این شهرستان، از عدم حضور اکثر مدیران ادارات در نماز جمعه انتقاد و گلایه کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام علی رحیمی، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان هشترود با بیان اینکه حضور در نماز جمعه نمایش اقتدار سیاسی برای مردم و مسئولان است، از شرکت نکردن اکثر مسئولان ادارات در نماز جمعه انتقاد و گلایه کرد.

وی با تأکید بر اینکه برخورد رحمانی با مردم سرحوله کارهای مدیران و رؤسای ادارات قرار گیرد،‌ کفت: سردرگم کردن مردم در پیچ و خم ادارات زینبده یک مدیر شاغل در نهادها و ادارات جمهوری اسلامی ایران نیست.

امام جمعه هشترود با اشاره به اینکه آمریکا با واسطه‌گری اروپا می‌خواهد ایران را به بازی گرفته و هیچ امتیازی به کشورمان ندهد، خاطرنشان کرد: اروپا و آمریکا، جمهوری اسلامی ایران را به عهد شکنی متهم می کنند در حالی که خودشان عهد شکن هستند. هدف اصلی آمریکا از خارج شدن از برنامه جامع اقدام مشترک، فشار بی سابقه  به ایران از طریق افزایش تحریم های ظالمانه و بی سابقه بود که با همکاری اروپا محقق شد. 

حجت‌الاسلام رحیمی به میزبانی لهستان از یک نشست ضد ایرانی اشاره کرد و گفت: این نشست در حالی برگزار خواهد شد که در جنگ جهانی دوم، ایران علاوه بر اینکه به 120 هزار نفر لهستانی پناه داده بود، از ارسال کمک های مالی و استراتژیک نیز دریغ نکرد، اما این کشور در برهه کنونی با دشمنان ایران همکاری می کند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha