جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام شهامت - جامعه المصطفی

حوزه/ دبیر مشاوران منطقه‌ای جامعة‌المصطفی گفت: تفاوت فرهنگ‌ها و نیز آداب و رسوم ملیت‌های مختلف جامعة‌المصطفی، نقش نمایندگان را در تببین و تنظیم امور دوچندان نموده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،حجت‌الاسلام والمسلمین شهامت، دبیر مشاوران منطقه‌ای جامعة‌المصطفی در جمع نمایندگان طلاب ملیت‌های مختلف المصطفی، ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های مشاوران منطقه‌ای جامعه‌المصطفی، خاطرنشان کرد: ارتباط وثیق طلاب و مدیران در شکل نظام‌مند و سیستمی، از کارهای بسیار ارزشمند شکل‌گرفته در جامعةالمصطفی است.

 

وی به فرایند برگزاری انتخابات نمایندگان مشاوران منطقه‌ای المصطفی اشاره نمود و ابراز داشت: نقش‌آفرینی مشاوران منطقه‌ای در فرایند تصمیم‌گیری و  تصمیم‌سازی جامعة المصطفی، انکارناپذیر است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین شهامت به جایگاه مرکز مشاوره در جامعةالمصطفی اشاره نمود و یادآور شد: تفاوت فرهنگ‌ها و نیز آداب و رسوم ملیت‌های مختلف جامعة‌المصطفی، نقش نمایندگان را در تببین و تنظیم امور دوچندان نموده، ایشان در بیان خواسته‌ها، نظرات و اشکالات به صورت مطلوب، نقش‌آفرین هستند.

 

دبیر مشاوران منطقه‌ای جامعة‌المصطفی اظهار داشت: نمایندگان طلاب در کمیسیون‌های تخصصی، با حضوری فعال، اشکالات طرح‌ها را بررسی و نظرات تخصصی خود را در برطرف‌سازی اشکالات احتمالی به هیئت امنای المصطفی ارائه می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین شهامت حفظ کرامت جمعی را از اصول فعالیتی مشاوران منطقه‌ای جامعة‌المصطفی عنوان کرد و ابراز داشت: در کمیسیون‌های تخصصی مشاوران منطقه‌ای المصطفی، نقدها و نظرات به صورت سازنده و فاخر بیان می‌شود.

 

دبیر مشاوران منطقه‌ای جامعة‌المصطفی، در ادامه، ضمن ارائه آماری از فعالیت‌های مشاوران منطقه‌ای، خاطرنشان کرد: برخی از کشورها از نظر تکثر جمعی، شوراهای مستقلی تشکیل داده‌اند و برای برخی دیگر نیز شوراهای مشترکی پایه‌ریزی شده است.

 

وی با اشاره به این که 81 نفر از 123 عضو مشاوران منطقه‌ای المصطفی را برادران و 42 نفر را خواهران تشکیل می‌دهند، اذعان داشت: تشکیل چهار کمیسیون موضوعی، در مشاوران منطقه‌ای عملیاتی شده است و در این زمینه، کمیسیون آموزش و پژوهش، دانش‌آموختگان، امور رفاهی، خانواده و فرزندان و نیز کمیسیون فرهنگی و تربیتی  به صورت تخصصی تشکیل و رؤسای آن به انتخاب نمایندگان طلاب برگزیده می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین شهامت با اشاره به این که همه مصوبات کمیسیون‌ها، که حاصل نظرات جمعی و همگانی است، در اختیار رئیس جامعه‌المصطفی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم ضمن افزایش توفیقات روزافزون در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی، از ظرفیت عالی مشاوران منطقه‌ای حداکثر استفاده صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha