پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صالحی

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با تأکید براین که روحانیت باید تفکر انقلابی را در جامعه امروز بیشتر تبیین و تشریح کند، بیان داشت: با این تفکر به راحتی می توانیم از توطئه ها و دشمنی های بدخواهان انقلاب عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی، دوشنبه شب در نشست جمعی از روحانیان مرکز استان با اشاره به جایگاه روحانیت در شرایط امروز جامعه اسلامی، بر ضرورت تعامل و ارتباط سازنده تر روحانیت با مردم تأکید کرد.

وی با بیان این که روحانیت همواره ملجأ و پناهگاه اقشار مختلف مردم بوده است، افزود: امروز نیز مردم برای رفع مشکلات خود نزد علما و روحانیت می روند.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا جایگاه روحانیت را در میان مردم خدشه دار کند، خاطرنشان کرد: اما هوشیاری و بصیرت مردم موجب تقویت جایگاه روحانیت در میان مردم شده است.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که تعامل و ارتباط روحانیت با مردم مانع تحقق توطئه ها و نقشه های دشمنان علیه نظام و انقلاب می شود، تصریح کرد: روشنگری و آگاهی دادن به جامعه یکی از مهم ترین وظایف روحانیت در شرایط امروز جامعه به مردم است.

وی با اشاره به این که امروز روحانیت به دلیل نفوذ فکری که در جامعه دارد نقش بسیار مؤثری در هدایت جامعه اسلامی بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: روحانیت باید با شناخت کامل از توطئه های دشمن راهکار مناسبی برای رفع مشکلات و بحران های فرهنگی و اجتماعی بیابد.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند روحانیت آگاه و با بصیرت است، تصریح کرد: باید مسیر صحیح را بشناسیم و به مردم معرفی کنیم چون دشمن تلاش می کند با تبلیغات دروغین فضای جامعه را غبار آلود کند.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی با تأکید براین که مسیر انقلاب مسیر کاملاً درستی است، خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران بدانند که در مسیر پیشرفت و تعالی نظام اسلامی هیچ محدودیت و توقفی وجود ندارد.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با قدرت در برابر توطئه ها و دشمنی های بدخواهان و معاندان نظام خواهد ایستاد، بیان داشت: تحریم ها و فشارهای اقتصادی نمی تواند مانعی برای پیشرفت ایران اسلامی ایجاد کند.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که روحانیت در شرایط امروز جامعه وظیفه سنگین تری نسبت به هر زمان دیگری دارد، خاطرنشان کرد: روحانیت باید با هوشیاری و بصیرت هر چه بیشتر تحرکات دشمن را رصد و با روشنگری و آگاهی دادن به مردم، توطئه آنها را خنثی کند.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با تأکید براین که روحانیت باید تفکر انقلابی را در جامعه امروز بیشتر تبیین و تشریح کند، بیان داشت: با این تفکر به راحتی می توانیم از توطئه ها و دشمنی های بدخواهان انقلاب عبور کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha