پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سازمان خیریه اسلامی در میلواکی، یک «مرکز جوانان» راه اندازی کرد

حوزه/ سازمان خیریه اسلامی با نام «معروف» اخیرا در شهر میلواکی در ایالت ویسکانسین آمریکا ، اقدام به راه اندازی یک «مرکز جوانان» کرده که هدف آن دور نگه داشتن نسل جوان از خیابان ها و افتادن در مسیرهای غلط بوده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، یک سازمان عام المنفعه اسلامی با عنوان «معروف» در شهر میلواکی واقع در ایالت ویسکانیسن در آمریکا، اخیرا اقدام به راه اندازی یک «مرکز جوانان» در بخش مالی شهر کرده؛ هدف از راه اندازی این مرکز جوانان کمک به نسل جوان با پیشینه های مختلف فرهنگی و دینی به منظور دور نگه داشتن آنان از خیابان ها و افتادن در مسیرهای غلط اعلام شده است.

الحاجی معروف، معاون و مدیر اجرایی این مرکز در این باره گفت: ما داریم به وظیفه دینی مان عمل می کنیم.

معروف درباره افتتاح مرکز جوانان گفت: راه اندازی این مرکز جوانان یک سال به طول انجامید، بسیاری از اعضا و داوطلبان ما مجبور بودند خودشان کار کنند زیرا باید پول کافی برای خرید اینجا را ذخیره می کردیم.

گفته می شود نخستین شعبه سازمان خیریه «معروف» ابتدا در سال 2009  در میلواکی آغاز به کار کرد. از آن زمان تاکنون این سازمان خیریه تصمیم گرفت تمرکزش را به تقویت و توسعه محله های محروم در میلواکی اختصاص دهد و در همین راستا آن ها به پناهندگان کمک می کرده و در پاکیزه سازی خیابان ها و مراکز مختلف همکاری داشتند.

 

درحالی که ساخت مرکز جوانان در نوامبر 2018 به پایان رسید، درهای این نهاد نخستین بار در ماه دسامبر به روی جوانان و اعضای جدید گشوده شد و از ماه نخست سال 2019 میلادی نیز برنامه های فوق العاده تدریسی آغاز به کار کردند.

گفته می شود این مرکز همچنین دارای یک سالن ژیمناستیک و بازی های مختلف ورزشی و دوره های آموزشی متنوع برای جوانان در سنین مختلف است.

ایزابل رودریگرز که پسرانش در فعالیت های این مرکز شرکت می کنند گفت: این یک فرصت بزرگ برای جامعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha