شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مراسم سالانه «سفری به اسلام» در مرکز اسلامی الازهرا در کانادا برگزار می شود

حوزه/ مرکز اسلامی الزهرا در ریچموند کانادا، مراسم سالانه ای با عنوان «سفری به اسلام» را برگزار می کند. که امسال با نمایشگاه هنری با موضوع «نقش زنان در اسلام» همراه می باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از voiceonline، مرکز اسلامی الزهرا در شهر ریچومند در ایالت بریتیش کلمبیای کانادا، برای هشتمین سال، مراسم سالانه ای را با عنوان «سفری به اسلام» همراه با نمایشگاه اسلامی برگزار می‌کند. این رویداد مذهبی قرار است روز شنبه در تاریخ 26 ژانویه 2019 از ساعت 5:30 بعد از ظهر آغاز شود.

 این نمایشگاه هر ساله بیش از 300 نفر را از جمله رهبران جامعه، اساتید دانشگاه های، اعضای پلیس سوار کانادا و همچنین سیاستمداران را به خود جذب می کند. مراسم با خواندن آیاتی از کلام الله مجید آغاز شده در پایان با شام و سخنرانی شخصیت‌های مذهبی به پایان خواهد رسید.

در این گردهمایی بازدیدکنندگان فرصتی برای دیدار از نمایشگاه با موضوع «نقش زنان در اسلام» به دست آورده و در تورهای بازدید از بخش های مختلف مرکز اسلامی شرکت کرده، در فضایی مسالمت آمیز و به دور از ترس و واهمه می توانند پرسش هایشان را در باره دین اسلام بپرسند و گفتمان مذهبی با اعضای جامعه اسلامی داشته باشد.

امسال برگزارکنندگان امیدوارند بتوانند نقش حیاتی زنان در اسلام در طول تاریخ تا به امروز و در دنیای مدرن را به تصویر درآوردند.

نمایشگاه نیز شامل موضوعاتی چون محدودیت های رژیم غذایی اسلامی (حلال و حرام)، زیارت خانه خدا و همچنین موزه هنر اسلامی دارای طیف وسیعی از آثار هنری، خوشنویسی و غیره خواهد بود.

به گفته برگزارکنندگان هدف آنان آشناسازی میهمانان با دین اسلام و جامعه مسلمانان و از بین بردن سوءتفاهمات درباره جنبه های مهم زندگی اسلامی از جمله حجاب، قرآن و جهاد می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha