جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خوش رفتار

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی گفت: رهبر معظم انقلاب نیز در راستای تاکید بر اهمیت این اردوها چندین مرتبه به این مناطق سفر داشته اند و نکاتی کلیدی در این زمینه بیان کرده اند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام علی خوش رفتار مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی، امروز در نشستی با جمعی از روحانیون مبلّغ کاروان های راهیان نور با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: هرساله اعزام کاروان های راهیان نور را در برنامه داریم که مبلغین هم با این کاروان ها به این مناطق اعزام می شوند.

وی افزود: نسل فعلی دانش آموزان که نسل چهارم انقلاب نامیده می شوند انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده اند که در این خصوص بهترین راه آشنایی با راه و سیره شهدا اردوی راهیان نور است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب نیز در راستای تاکید بر اهمیت این اردوها چندین مرتبه به این مناطق سفر داشته اند و نکاتی کلیدی در این زمینه بیان کرده اند.

خوش رفتار با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم این عهد و پیمان را بهتر از قبل با شهدا داشته باشیم، گفت: موسسه روایت سیره شهدا در شهرستان «قم» در برگزاری بهتر این اردوها خدماتی ارائه می کند.

وی اضافه کرد: در 2 دوره قبلی اردوهای راهیان نور، دوره روایتگری و راویان را برای مبلغین این کاروان ها برگزار کرده ایم و همچنان تصمیم بر برگزاری دوره های جدید داریم، اما حقیقتا در این زمینه کوتاهی هایی کرده ایم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha