جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نمازی

حوزه/ با حضور آیت الله عبدالنبی نمازی، روحانیون، طلاب و جمعی از مسئولین، عملیات احداث مدرسه علمیه خواهران فاطمیه(ع) کاشان آغاز شد .

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، کلنگ عملیات اجرای احداث مدرسه علمیه خواهران فاطمیه(ع) کاشان، در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع با زیربنای 1800 مترمربع در دو طبقه شامل کلاس، کتابخانه، اتاق کامپیوتر و سالن اجتماعات  توسط آیت الله نمازی به زمین زده شد.

نوسازه این پروژه بتنی است که براساس تعهد پیمانکار مقرر شده اجرای اسکلت طی شش ماه تکمیل و طی دو سال و نیم آینده این مدرسه علمیه به طور کامل به بهره برداری برسد.

 50 درصد اعتبار احداث مدرسه علمه فاطمیه(ع) خواهران کاشان توسط  آیت الله نمازی نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان و 50 درصد اعتبارباقی مانده از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور تامین گردیده است.

ظرفیت پذیرش طلاب در این مدرسه بیش از 400 نفر در سطح سه و دکتراست.

شایان ذکراست، در حال حاضر بیش از 2 هزار و 800 طلبه و 200 استاد در مدارس علمیه  برادران و خواهران منطقه کاشان(کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق) مشغول تحصیل و تدریس می باشند، که با احتساب علما، بزرگان، منبری ها، اهل قلم  و طلاب، بالغ بر 4 هزار نفر در حوزه کاشان فعالیت می کنند.

منطقه کاشان با تقدیم بیش از 103 شهید طلبه و روحانی نقش اساسی را در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  در سطح کشور کسب کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha