سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
گکفتمان انقلاب

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری بیش از ۴۰۰ گفتمان همزمان با فرا رسیدن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در مدارس این استان خبر داد .

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اشاره به تقارن ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) با جشن 40 سالگی انقلاب، گفت: برنامه های این ایام با محوریت فجر فاطمی در مناطق مختلف استان لرستان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: بیان سیره و مناقب شخصینی حضرت زهرا(س)، تبیین اهداف سبک زندگی فاطمی، برپایی محافل انس با قرآن، بیان اهداف و ارزش های والای انقلاب اسلامی، تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری گفتمان های انقلابی، برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله مسابقات کتابخوانی و برپایی نمایشگاه های عکس های انقلابی، از محوری ترین برنامه های فجر فاطمی است که  این برنامه ها با همت مبلغان طرح هجرت در مساجد روستایی و مناطق محروم استان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه های فجر فاطمی امسال تصریح کرد: تلاش می شود برنامه ها با محتوا به مخاطبان ارائه شود، تا شاهد گسترش و تعمیق باورهای اسلامی انقلابی در جامعه به ویژه نسل جوان باشیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری همایش مشترک حوزه های علمیه برادران و خواهران این استان با هدف عمق بخشی و برگزاری مطلوب برنامه های فجر فاطمی امسال خبر داد و خاطر نشان کرد: در این راستا همایش مشترک مبلغان خواهر و برادر برای تبیین سبک زندگی فاطمی و بیان دستاوردهای انقلابی برگزار خواهد شد، تا مبلغان از این ظرفیت تبلیغی نهایت استفاده را ببرند و با تبلیغ موثر و کارآمد برکات نظام را برای همگان بازگو کنند.

حجت الاسلام محمد ولی پور در پایان از برگزاری گفتمان های انقلابی به همت مبلغان در مدارس استان لرستان خبر داد و گفت: این گفتمان ها با حضور مبلغان برای دانش آموزان دختر و پسر با هدف تعمیق و گسترش اهداف انقلابی برگزار خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha