جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۶۴۶۴۶۴

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: با تقلید از کاروان های کربلا که حضور روحانیون تاثیر زیادی در این سفرها دارد، این طرح را در استان راه اندازی کردیم و در سطح کشوری نیز در خیلی از استان ها این موضوع پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امروز در دیدار جمعی از روحانیون مبلغ کاروان های راهیان نور با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: کاروان های اردوهای راهیان نور هرساله برگزار می شود اما اشکالی که در این زمینه وجود دارد این است که تدابیر لازم به صورت کشوری و متمرکز برای موضوع اعزام مبلغ به همراه کاروان اندیشیده نشده است.

وی افزود: در بحث راویان اقداماتی در استان انجام شده است و همچنین در آموزش و پرورش مربیانی هستند که نسبت به این مسئله اهتمام دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پیگیری هایی از سالیان قبل برای حضور یک روحانی در هر اتوبوس اعزامی به مناطق جنگی شده، عنوان کرد: این روحانیون در طول اردو اقدام به برگزاری نماز جماعت، پاسخ به سوالات و شبهات زائران و مسائلی از این قبیل می کنند که آثار و برکات زیادی داشته است.

نوفرستی مطرح کرد: با تقلید از کاروان های کربلا که حضور روحانیون تاثیر زیادی در این سفرها دارد این طرح را در استان راه اندازی کردیم و در سطح کشوری نیز در خیلی از استان ها این موضوع پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه حمایت های مالی نیز در این زمینه لازم است که انجام شود، متذکر شد: سال گذشته علیرغم حضور روحانیون و مبلغین در کاروان ها نتوانستیم حق الزحمه ای در خور شأن این بزرگواران پرداخت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همان طور که نماینده ولی فقیه در استان تاکید کردند باید بتوانیم بر غنای جلوه های معنوی و کیفی این اردوها بیافزاییم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha