جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت عظیم نسل جوان که از تمامی منابع برای کشور بالاتر است، گفت: ثروت اصلی کشور جوانان و نوجوانان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما روز سه شنبه در نشست با مسئول و جمعی از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان، اظهار داشت: برخی کشور ها کمترین منابع  طبیعی را در اختیار دارند، اما از کشورهای که نفت و گاز وسیعی دارند بسیار جلوتر هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: پیشرفت کشورهای فاقد نفت و گاز به دلیل تربیت نیروی انسانی  صحیح است که از هر ثروتی بالاتر است.

وی در ادامه با بیان اینکه ما نیز باید با تربیت اسلامی بتوانیم جوانان خود را متخصص تربیت کنیم، گفت: با پرورش نیروی متخصص و متعهد ایران اسلامی در آینده به قله های پیشرفت و ترقی در عین حفظ ارزش ها دست خواهد یافت.

آیت الله مصطفی علما با اشاره به اینکه امروز وظیفه داریم که جوانان را از فریب های رسانه ای دشمنان مطلع کنیم، گفت: باید به نسل جوان وضعیت قبل از انقلاب را نشان داد که بدانند شاه ایران یک نوکر بی اختیار بوده است.

وی با بیان اینکه شاه در عین حالیکه حاکم بود، اما در جواب سوالی در خصوص هواپیما های اف14 می گوید من هیچ اطلاعی از آنها ندارم، گفت: هواپیماهای خریداری شده از آمریکا با وجودی که از سرمایه کشور بود کاملا در اختیار مستشاران آمریکایی قرار داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت عظیم نسل جوان که از تمامی منابع برای کشور بالاتر است، گفت: ثروت اصلی کشور جوانان و نوجوانان هستند.

آیت الله مصطفی علما با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت مستقل و تاثیر گذار در منطقه و جهان تبدیل شده، گفت: در سال های اخیر دیدیم به برکت انقلاب اسلامی دیگر اثری از اطاعت از آمریکا و دیگر مستکبران جهانی در منطقه وجود ندارد.

وی در پایان نفرت روز بروز مردم آزاده دنیا خصوصا جهان اسلام از شیطان بزرگ را حمایت از داعش دانست و گفت: دلیل اصلی عصبانیت آمریکا از ایران اسلامی، شکست نقشه های توسعه طلبانه در منطقه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha