جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاشلام شرف پور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: تلاش استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بهره گیری از فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و ماهواره است که موضوع مهمی بوده و باید همه در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان، با درایت ایستادگی نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی شرف پور صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین، گفت: به رغم توطئه گسترده فرهنگی کفر جهانی جوانان این مرز و بوم همچنان گوش به فرمان مقام معظم رهبری آماده ایثار و فداکاری در راه دین و ارزش های الهی هستند و دست از اهداف نظام خود بر نمی دارند.

حجت الاسلام شرف پور خاطرنشان کرد: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید سعی ما این باشد که در کنار جشن های عادی و سالانه، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را عمق ببخشیم و برای نسل جدید تبیین نماییم

.استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول این سالها علیرغم کارشکنی استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار توانسته راه خود را پیدا کند و این انقلاب الهی با الهام گرفتن از خون شهدا و فرامین مقام معظم رهبری به بلوغ رسیده و توانسته به موفقیت های بسیاری دست یابد.

حجت الاسلام شرف پوربه راه اندازی جنگ فرهنگی در کشور بیان کرد: دشمنان با توطئه های مختلف در صدد برآمده که ارزش های متعالی وارزشمند ایران اسلامی را مورد خدشه خود قرار دهند؛ لذا باید در این عرصه هوشیار باشیم.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: تلاش استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بهره گیری از فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و ماهواره است که موضوع مهمی بوده  و باید همه در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان با درایت ایستادگی نماییم.

وی اظهار کرد: متاسفانه دشمنان اسلام با برنامه ریزی که کرده اند سعی دارند ارزش های دینی و اسلامی ما را از جمله عفاف و حجاب زنان را از بین ببرند که خانواده ها باید به این امر مهم بیشتر توجه کرده و به ارزش های دینی و اسلامی توجه اساسی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha