چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام آهنگران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) گفت: طلاب در تحصیل برنامه ریزی منظمی داشته باشند، چرا که یک طلبه موفق در مدرسه با برنامه ریزی و نظم در کارهای تحصیلی خود می تواند پیشرفت خوبی داشته باشد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی آهنگران ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق(ع) گفت: قدردانستن لحظات و فرصت ها برای شما طلاب علوم دینی بسیار با اهمیت بوده، چرا که بزرگان و علمای گذشته بیشترین بهره گیری را از فرصت های به دست آمده داشته و به مدارج عالیه هم رسیدند.

حجت الاسلام آهنگران خاطرنشان کرد: در روایات آمده چیزی که انسان را در این مسیر از بلایا و خطرات محفوظ می دارد، تقوی الهی است؛ کسی که ایمان به خدا دارد، باید تقوا را سرلوحه خویش قرار دهد.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: تقوا در حقيقت لباس سراسری است که حجاب گونه انسان را از خطرات حفظ می کند و مراقب باشیم شیطان لباس ما نشود، چون آنگاه جسم و روح و عمر ما را می گیرد و با تقوی انسان ازشمند می شود، بالا می رود و به درجات یقین می رسد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) به مسئله مهم نظم ،حضور به موقع در کلاس های درس و همچنین برنامه ریزی را برای طلاب ضروری دانست و بیان کرد: طلاب در تحصیل برنامه ریزی منظمی داشته باشند، چرا که یک طلبه موفق در مدرسه با برنامه ریزی و نظم در کارهای تحصیلی خود، می تواند پیشرفت خوبی داشته باشد.

حجت الاسلام آهنگران تصریح کرد: دین اسلام و احکام الهی همه بر مبنای نظم است و طلابی که با نظم و برنامه‌ریزی به تحصیل علوم حوزوی می‌پردازند، موفقیت‌های بیشتر و بهتری کسب می‌کنند.

وی اظهار کرد: امروز شما سربازان حضرت ولی عصر(عج) اخلاق و رفتار شما باید الگوی مناسب و شایسته ای در جامعه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha