سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر - امام جمعه تنکابن

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز وحدت و همبستگی مسؤولان برای خدمت بیشتر به مردم باید تقویت شود، تصریح کرد کرد: هر گونه تفرقه و اختلافی میان مدیران و مسئولان کشور راه خدمتگزاری به مردم را سخت تر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام عبدالعلی پور اکبر، امام جمعه تنکابن امروز در دیدار جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی این شهرستان به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن روحیه انقلابی مردم اشاره کرد و گفت: امروز تقویت روحیه انقلابی در مردم و مسؤولان یکی از بهترین راهکارهای برون رفت کشور از مشکلات است.

وی با بیان این که دشمن با کمرنگ کردن روحیه انقلابی در میان تلاش می کند تا مردم را از مسیر انقلاب خارج کند، افزود: ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر ثابت کردند که همواره پایبند به آرمان ها و ارزش های انقلاب بوده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که نباید از مکر و حیله دشمن غافل شد، خاطرنشان کرد: دشمن هر لحظه با ترفند و نقشه ای جدید به جنگ با ملت ایران می آید و اگر غافل شویم دشمن بر ما مسلط خواهد شد.

امام جمعه تنکابن با بیان این که روحیه انقلابی، کار جهادی، خدمت خالصانه به مردم و تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی و پیشرفت کشور است، بیان داشت: این انقلاب و نظام دینی در چهار دهه اخیر بر پایه همین اصول پیشرفت کرده و به کشوری مقتدر در جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام پوراکبر با اشاره به این که صبر، ایستادگی و عدم اعتماد به دشمن یکی از راه های موفقیت های انقلاب اسلامی در  چهل سال اخیر دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با ایستادگی خود در برابر توطئه ها و نقشه های دشمن، درس بزرگی به آنها دادند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه اهل معامله و کنار آمدن با دشمن خود نیستند، بیان داشت: این ملت همه فشارها و سختی های موجود را به منظور حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب تحمل می کنند.

امام جمعه تنکابن با بیان این که انقلاب با قدرت مسیر اصلی خود را ادامه می دهد، افزود: هیچ قدرتی در جهان نمی تواند مانعی برای اراده پولادین ملت بزرگ ایران در رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی باشد.

حجت الاسلام پوراکبر با تأکید براین که انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر با چالش ها و مشکلات بسیاری مواجه بوده است، گفت: همه مشکلات و چالش ها با تدبیر و مدیریت صحیح مقام معظم رهبری و حضور و پشتیبانی ملت ایران رفع شد.

وی با بیان این که امروز نیز دشمن به خیال خام خود فکر می کرد با فشارهای اقتصادی ملت ایران پشت انقلاب را خالی خواهند کرد، افزود: اما به وضوح می بینیم که این ملت همچنان پایبند به آرمان های انقلاب و نظام اسلامی هستند و هیچ گاه دست از حمایت خود از انقلاب و نظام نخواهند کشید.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز وحدت و همبستگی مسؤولان برای خدمت بیشتر به مردم باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: هر گونه تفرقه و اختلافی میان مدیران و مسؤولان کشور راه خدمتگزاری به مردم را سخت تر خواهد کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha