جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طه محمدی

حوزه/ آیت‌الله طه محمدی گفت: روحانیت باید پیام انقلاب را به دنیا برساند و دین اسلام را در جهان تبلیغ و ترویج کند.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به شاخصه‌های و مؤلفه‌های شکل‌گیری حوزه انقلابی، اظهار داشت: اولاً، عقلا و به هر دلیل تنها دین حقی که در زیر آسمان و بر روی زمین وجود دارد، اسلام شیعی دوازده‌امامی است و تنها دینی که پاسخ گوی تمام نیازهای بشر است و خواهد بود، این دین است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه این دین همواره مورد تاخت‌وتازهای قدرتهای شیطانی دنیا بوده و اکنون هم هست، تصریح کرد: پس از 1400 سال و پس از هزاران شهید، مجروح اسیر پیروان این دین شیعی دوازده امام قدرتی به نام جمهوری اسلامی به دست آورده است.

وی افزود: هر کس که توانایی داشته باشد و به این نظام کمک نکند، در پیشگاه الهی هرگز آمرزیده نخواهد شد؛ بنابراین اگر کسی میخواهد که در پیشگاه مقدس الهی آمرزیده شود، باید با تمام وجود از این نظام حمایت کند.

آیت‌الله طه محمدی خاطرنشان کرد: کسانی هم که کمک نمیکنند، نه این‌که با جمهوری اسلامی زاویه دارند، آن‌ها با دین حق خدا زاویه دارند. اینها نباید فکر کنند که مسلمان و شیعه هستند. پا گذاشتن بر روی خون هزارها شهید و به حاشیه رفتن موجب آمرزش نمیشود. روحانیت باید پیام انقلاب را به دنیا برساند و دین اسلام را در جهان تبلیغ و ترویج کند.

انتهای پیام/ م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha