پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام برادری

حوزه/ حجت الاسلام برادری گفت: گره مشکلات کشور به دست مردم حل خواهد شد و مسئولین و آقازاده‌هایی که در ناز و نعمت بزرگ شده‌اند و درد فقر را نچشیده‌اند نمی‌توانند درد مردم را درک کنند و به درد مدیریت کشور نمی‌خوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام عیسی برادری، شامگاه سه‌شنبه در جمع مردم روستای آغول‌بیک با اشاره به آیه ۱۸ سوره توبه اظهار داشت: خدای متعال در مورد صفات تعمیر کنندگان مساجد ایمان به خدا و روز قیامت را بیان می‌کند و امروز وظیفه همه ما این است که مساجد را آباد کرده و در شکوفایی‌ آن‌ها بکوشیم.

وی ادامه داد: کسانی که مسجد می‌سازند و با حضورشان چراغ مساجد را روشن نگه می‌دارند، مصداق ایمان آورندگان به خدا و روز قیامت هستند و علما و روحانیونی که در آبادانی مساجد می‌کوشند مصداق روشنی بر آیه انما یعمر مساجد الله من آمن بالله و الیوم الاخر  هستند .

امام جمعه تکاب به خاطره امام جمعه سابق ارومیه از اعدام فرزندش اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام و المسلمین حسنی، امام جمعه سابق ارومیه در خاطرات خود می‌نویسد، وقتی شنیدم فرزندم را به خاطر تفکرات کمونیستی می‌خواهند اعدام کنند، هیچ وقت نخواستم از قدرت خود سوءاستفاده کرده و جلوی این کار را بگیرم، در حالی که این قدرت را داشتم.

وی، دفاع از حق را از شاخصه‌های انقلابی‌گری دانست و افزود: یکی از شاخصه‌های انقلابی‌گری این است که نگذاریم حق‌مان را ضایع کنند و اگر این حق در جایی بود که منافع عموم باید در نظر گرفته شود، برای از بین رفتن این حق باید صبر کرد.

حجت الاسلام برادری ادامه داد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی امنیت است و این امنیت به برکت خون شهیدان به دست آمده‌است وباید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم، همان‌گونه که در روایات بیان شده است که دو نعمت است که تا زمانی که مردم به آن‌ها دسترسی دارند قدرش را نمی‌دانند و وقتی از دست دادند ارزش آن مشخص می‌شود و امنیت و صحت ازجمله این نعمت‌ها است.

وی بیان داشت: قدر این انقلاب را اهل دین و کسانی می‌دانند که درد چشیده‌اند نه مرفهین بی‌درد که فقر نچشیده‌اند، درد و مشکلات جامعه به دست مردم حل خواهد شد و وقتی مسئولین از مرفهین بی‌درد باشند نمی‌توانند مشکلات را درک کنند و به تبع آن‌ها آقازاده‌هایی که در ناز و نعمت بزرگ شده‌اند به درد انقلاب نمی‌خورند.

امام جمعه تکاب گفت: همه ما در این نظام مدیون امام راحل ( ره ) و شهدای گران‌قدر انقلاب هستیم، این‌که به راحتی می‌توانیم مسئولین را مورد نقد قرار دهیم این از برکت شهدا است، قبل از انقلاب مردم از عکس شاه هم احتیاط می‌کردند و نمی‌توانستند مسئولین آن زمان را مورد نقد قرار دهند.

وی تصریح کرد: دشمن با تشدید تحریم‌ها و به وجود آوردن مشکلات اقتصادی در جامعه تلاش می‌کند ما دست از انقلاب بکشیم و چهلمین سال انقلاب اسلامی را جشن نگیریم، اما همان‌گونه که معمار کبیر انقلاب فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ما به کوری چشم دشمن، چهلمین سال پیروزی انقلاب را با قدرت جشن خواهیم گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha