جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه این استان دومین قطب رسانه ای کشور می‌باشد، ابراز کرد: هدف این سازمان تقویت رسانه‌های انقلابی در عرصه جنگ نرم و ایجاد روحیه جهادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، عباس محمدیان، در نشست چندتن از مسئولان و نمایندگان رسانه های خراسان، با آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بسیج رسانه گفت: ۲۷سال از تاسیس سازمان بسیج رسانه می گذرد و این سازمان می تواند به عنوان نظریه پرداز رسانه ای عمل و با هدف تقویت رسانه های انقلابی در عرصه جنگ نرم و روحیه جهادی نقش آفرینی کند.

محمدیان با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه فعالیت خود را با محوریت قرآن کریم و رسول خدا(ص) آغاز کرد، افزود: استان خراسان رضوی، دومین قطب رسانه ای کشور است و ظرفیت بالقوه فرهنگی و رسانه ای دارد که این امر یک افتخار برای ما محسوب می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در ادامه به مشکلات خبرنگاران و عکاسان استان اشاره و خاطر نشان کرد: نجیب ترین و بهترین خبرنگاران در خراسان هستند، این خبرنگاران، نویسنده و بیان کننده مشکلات و خواسته های مردم به مسئولان هستند، ولی هیچ مسئولی به مشکلاتی که خبرنگاران و عکاسان با آن دست وپنجه نرم می کنند، توجهی ندارد.

وی با تاکید براینکه هویت رسانه دموکراسی است و خبرنگارقلم فروش در استان نداریم، افزود: متاسفانه برخی وقت ها به خبرنگاران نگاه ابزاری می شود، در حالی که آنان برای انقلاب قلم می زنند.

محمدیات تصریح کرد: متاسفانه حقوق دریافتی خبرنگاران کمتر از یک کارگر کف خیابان است.

در بخشی دیگری از این دیدار مدیران مسئول روزنامه های وهمچنین فعالان رسانه ای استان خراسان رضوی هریک به ارائه نقطه نظرات پیرامون مسائل رسانه ها صحبت کردند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha