جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمیسیون واحدهای فرهنگی ، تبلیغی و رسانه ای حوزوی

حوزه/ کمیسیون واحدهای فرهنگی ، تبلیغی و رسانه ای حوزوی با هدف هدایت، راهبری، ساماندهی و نظارت بر این واحدها شروع به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، کمیسیون واحدهای فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای حوزوی به عنوان یکی از کمیسیون‌های تخصصی شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی، با حضور أعضا در محل ساختمان انجمن های علمی حوزه تشکیل شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی، ضمن بیان کوتاهی از روند تأسیس و شکل گیری کمیسیون؛ در مورد جایگاه، اهمیت و وظایف خطیری که به عهده کمیسیون قرار دارد، تأکید نموده و خواستار توجه ویژه به اهداف، سیاست ها و وظایف محوله این کمیسیون شدند.

رئیس کمیسیون واحدهای فرهنگی ،تبلیغی و رسانه ای حوزوی، اهتمام به حفظ شأن و جایگاه حوزه، استفاده حداکثری از ظرفیت های انسانی و تشکیلاتی حوزه، چابک سازی و کاهش تمرکز و تصدی گری و همچنین توسعه تعاملات نظامند و اثر بخش با سایر نهادهای ذیربط را از سیاست های اصلی این کمیسیون  برشمرد.

در ادامه، آئین نامه داخلی به عنوان اولین دستور جلسه، مطرح و به تصویب رسید.

خاطر نشان می شود: این کمیسیون بر اساس مصوبه شورای عالی حوزه های علمیه، با هدف هدایت، راهبری، ساماندهی و نظارت بر واحدهای فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای حوزوی تأسیس گردید.

 

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha