سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: رهبری امام خمینی(ره) یک رهبری الهی، دینی و مکتبی بود، چرا که در عمق عقاید مسلمانان دنیا مخصوصا شیعیان وجود داشت و همچنان این رهبری قاطع بود که توانست انقلابی بزرگ را به وجود بیاورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی امروز در جلسه ستاد دهه فجر حوزه علمیه قزوین، ضمن تاسف از حادثه اخیر سقوط هواپیمای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، بر ضرورت پیگیری پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با این حادثه تلخ شد

 حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: حادثه اخیر به واقع باردیگر غم بزرگی برای ملت ایران وخانواده این عزیزان انجام شد، چرا که بهترین فرزندان رشید این کشور را در این حادثه جانکاه از دست دادیم.

استاد حوزه علمیه قزوین به برگزاری برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت و بیان کرد: در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی نباید به چند همایش وجلسه اکتفا نماییم، بلکه باید امروز اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی به آحاد ملت ایران، به خصوص نسل نوجوان و جوان، به خوبی معرفی نماییم.

مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهد ای انقلاب اسلامی و همچنین رهبری حضرت امام خمینی(ره)، بیان کرد: رهبری امام خمینی(ره) یک رهبری الهی، دینی و مکتبی بود، چرا که  در عمق عقاید مسلمانان دنیا مخصوصا شیعیان وجود داشت و  همچنان این رهبری قاطع بود که توانست انقلابی بزرگ را به وجود بیاورد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اکثریت مردم دنیا فکر می کردند که اگر انقلابی به وجود بیاید، قطعا توسط نظام های قدرت‌مند و یا سیاست مداران مقتدر به وجود می آید، اما یک دفعه انقلابی تأثیرگذار به رهبری یک روحانی آگاه و اندیشمند فرا رسید.

وی اظهار کرد: آنچه امام(ره) را از دیگران جدا می ساخت و حتی برای کسانی هم که با مشی ایشان موافق نبودند نیز احترام و تحسین به همراه داشت، خلوص سیاسی و عدم شائبه های قدرت طلبانه در ایشان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha