پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند شهادت سرباز شهید محسن مشرقی که بر اثر انفجار مین های به جای مانده از جنگ تحمیلی به شهادت رسیده بود را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به مناسبت شهادت محسن مشرقی از سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علیرضا عبادی به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

دریافت خبر شهادت محسن مشرقی از سربازان خدوم و جان بر کف ارتش جمهوری اسلامی ایران در حین انجام وظیفه در اثر برخورد با مین‌های جامانده از جنگ تحمیلی در منطقه قصرشیرین استان کرمانشاه، موجب تأثر و تألم خاطر اینجانب گردید.

با پاسداشت یاد و نام همه شهدای والامقام، به ویژه شهدای مرزبان میهن اسلامی، شهادت این سرباز سرافراز را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم(ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و خانواده محترم ایشان و مردم شهید پرور شهر خضری دشت بیاض و استان خراسان جنوبی تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از خداوند متعال، صبر و اجر برای خانواده و غفران واسعه برای روح این شهید مسألت دارم.

سید علیرضا عبادی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند

26 دیماه 1397

گفتنی است؛ شهید محسن مشرقی اهل شهر خضری دشت بیاض بوود که حین پاسداری از نقاط صفر مرزی در شهرستان قصرشیرین استان کرمانشاه بر اثر انفجار مین های به جای مانده از جنگ تحمیلی روز دوشنبه ۲۴ دی ماه در سن 18 سالگی به شهادت رسید.
انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha