چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام فاطمیان

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: دشمنان امروز علاوه بر اینکه شبهاتی را در شبکه های مختلف مطرح می نمایند، یکی از برنامه های اصلی آنها کمرنگ نمودن اعتقادات ملت ایران است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان ظهر امروز در نشست با مسئولین تهذیب مدارس علمیه استان قزوین که در مدرسه علمیه التفاتیه برگزار شد، گفت: روحانیون و فعالان عرصه فرهنگی یکی از پرچمداران اصلی مقابله با تهدیدات جنگ نرم می باشند.

حجت الاسلام فاطمیان خاطرنشان کرد: امروزه تهدیدات به سه بخش، تهدید سخت در حوزه نظامی، نیمه سخت در حوزه امنیتی و اطلاعاتی و تهدید نرم در حوزه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی تقسیم بندی و به اجرا در می آید.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: دشمن در جنگ فرهنگی با حمله به عقاید و باورها، ذهن‌ها و قلوب را تصرف می کند و با ایجاد تردید در دلها که سنگرهای معنوی و جزو اهداف اصلی جنگ نرم هستند، آنها را تسخیر و با این کار نقاط قوت را به نقاط ضعف و تهدید تبدیل می کند و در جنگ نرم دشمن به دنبال این نقاط است.

امام جمعه شهرستان اقبالیه بیان کرد: توطئه‌های دشمن یکی پس از دیگری برای مقابله با جهان اسلام در حال شکل‌گیری است که با هدایت‌های مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا این توطئه‌ها نقش بر آب می‌شوند.

حجت الاسلام فاطمیان تصریح کرد: دشمنان امروز علاوه بر اینکه شبهاتی را در شبکه های مختلف مطرح نمایند که یکی از برنامه های اصلی آنها  کمرنگ نمودن اعتقادات ملت ایران است که رسالت روحانیت در این عرصه خطیر است.

وی اظهار کرد: دشمن از فضای سایبری  و فضای مجازی استفاده می‌کند تا به اهدافش برسد که یکی از اهدافش در به کارگیری جنگ نرم بوده که باید در این عرصه مراقب باشیم.

حجت الاسلام فاطمیان حضور موثر وتاثیر گذار جوانان به نمازهای جمعه وبرنامه های فرهنگی بیان کرد:ا مروز خوشبختانه نسل وجوان وجوان ما در نمازهای روزانه در مساجد و نماز جمعه حضوری فعال و بانشاط داشته و توانسته اند برنامه های مختلف فرهنگی و بصیرتی با محوریت روحانیون جوان و خوش فکر انجام دهند و باید این کارها در جامعه بیش از پیش تداوم داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha