جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسئول هیئت رزمندگان فارس

حوزه/ مسئول هیئت رزمندگان فارس گفت: تاکید بر دستاورده های انقلاب اسلامی، دفاع منطقی از انقلاب البته بدون منکر شدن مشکلات و ضعف ها و صیانت از اعتماد و امید بخشی مردم از جمله وظایف مهم روحانیون به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حاج حقیقی، ظهر امروز در همایش طلایه داران فاطمی که در مصلای نماز جمعه شیراز برگزار شد، با اشاره به الگوی شکل گیری انقلاب اشاره و اظهار داشت: انقلاب می تواند برای همه مردم آزادی خواه الگو قرار گیرد.

وی با بیان اینکه چهلمین سال پیروزی انقلاب با ایام فاطمیه مصادف است، افزود: امسال فرصتی ویژه است تا بسیجیان و روحوانیون گامی موثر بردارند تا برنامه ریزی مشخصی داشته باشند.

مسئول هیئت رزمندگان فارس خاطرنشان کرد: ما باید در این ایام یادآور وظیفه خود در پیشگاه امام عصر(عج) باشیم و یکی از شعار های امسال باید افتخار به گذشته باشد.

 وی عنوان کرد: دست برتر انقلاب در موضوع عدالت خواهی، علم، در ایجاد امنیت ملی، در مواضع برتر در بخش بین الملل، در موضوع زن و خانواده، همراهی جامعه جوان با نظام اسلامی، ضعف دشمنان در موضوع تحولات منطقه از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی در این چهل سال است.

حاج حقیقی به وظیفه روحانیون در این ایام اشاره و تصریح کرد: تاکید بر دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع منطقی از انقلاب البته بدون منکر شدن مشکلات و ضعف ها و صیانت از اعتماد و امید بخشی مردم از جمله وظایف مهم روحانیون به شمار می رود.

وی تاکید بر آینده روشن که در انتظار نظام مقدس اسلامی است را یکی دیگر از وظایف روحانیون دانست و گفت: روحانیون در این ایام به مواجهه مقتدارنه با دشمنان، تاکید بر هویت انقلاب ایرانی، حساس سازی جوانان به تلاش و مقاومت و دخیل بودن در پیشرفت کشور و بصیرت افزایی در نقشه های دشمن بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha