سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام محبی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی همیشه ر اهگشا و مسیر رشد جامعه را به خوبی رهنمون می کند که مسئولین باید توجه جدی در این راستا داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی صبح امروز در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، گفت: ما مشکلات جدی اقتصادی در کشور داریم که معلول تحریم‌ها نیست بلکه معلول بی‌توجهی مسئولین به توصیه‌های رهبری معظم انقلاب در حداقل ۱۰ ساله اخیر به حساب می‌آید.

حجت الاسلام محبی خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئولین زمانی به انتظار برجام نشستند، که بی‌انگیزه کار کردند و فرصت های ارزشمندی را از دست دادند که همه اینها موجب ایجاد مشکلات اقتصادی شد.

استاد حوزه علمیه قزوین به موضوع نفوذ در موضوعات اقتصادی کشور پرداخت و بیان کرد: متاسفانه نفوذ حتی در بدنه اقتصادی در کشور رسوخ پیدا نموده که اعدام برخی از مفسدین اقتصادی در کشور از سوی دستگاه قضایی که جای تحسین داشت از همین مسئله می باشد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: چرا نباید نظارت کافی بر روی چنین افرادی وجود داشته تا آنها با بتوانند با راه اندازی فساد، رانت و رشوه بتوانند مشکلات بیشماری را برای مردم ایجاد نمایند.

حجت الاسلام محبی تصریح کرد: دشمن به شدت در تلاش است تا مسئله نفوذ را دنبال نموده و از هر روزنه ای هم وارد می شود تا به اعتقادات و ارزش های ما ضربه بزند که باید هوشیار باشیم.

وی به مسئله نفوذ فرهنگی در کشور  اشاره کرد اظهار کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند خطر و آسیب ناشی از نفوذ  فرهنگی حتی بالاتر از نفوذ اقتصادی و امنیتی است، بنابراین مردم و مسئولان بیشتر باید راجع به آن حساس و هوشیار باشند.

حجت الاسلام محبی عنوان کرد: مهم ترین و موثرترین بخش نفوذ، نفوذ فرهنگی است که طی آن دشمن از لحاظ فرهنگی، اعتقادات و باورهای دینی و ارزشی مردم را تغییر می دهد.

استاد حوزه علمیه قزوین همچنین سانحه سقوط هواپیمای 707 نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی که به شهادت جمعی از بهترین نیروهای این کشور منجر شد را خدمت مقام معظم رهبری، همرزمان و خانواده این جانباختگان تسلیت گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha