جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عسگری

حوزه/ عسگری با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب در داخل و خارج از کشور بسیار زیاد است، گفت: متاسفانه پمپاژ قوی هجمه ها و شبهات بر سر جوانان ایرانی باعث شده دستاوردهای انقلاب کمتر بیان و دیده شود.

به گزارش خبرگزاری  «حوزه» از اصفهان، جعفر عسگری، پیش از ظهر امروز، در همایش هم اندیشی مدیران روابط عمومی ودستگاه های اجرایی استان اصفهان که با موضوع  »چهلمین سالگرد انقلاب»، در سالن صدا و سیمای استان برگزار شد، اظهار کرد: چقدر از ظرفیت پست ومقام خود به نفع  و در جهت فرهنگی و سود رسانی به مردم استفاده می کنیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خطاب به مدیران روابط عمومی ها و مسئولان، گفت: بار مسولیت سنگین انقلاب اسلامی و حفظ و حراست از آرمان های آن به عهده ماست، دراین دوران برای نسل حاضر چند موهبت و نعمت در  ایران است که نخستین نعمت، موهبت ولایت فقیه است و یقینا ساده زیست ترین، حکیم ترین و اسلامی ترین رهبر جهان نصیب ما شده است.

وی با بیان اینکه شکر این نعمت مستلزم اعتقاد و اطاعت از ولایت است، تصریح کرد: دومین موهبت، نعمت انقلاب اسلامی است که وظیفه داریم دستاوردهای آن را در همه ابعاد باید برای همگان تبیین کنیم.

عسگری با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب در داخل وخارج از کشور قابل توصیف است عنوان کرد:  متاسفانه پمپاژ قوی هجمه ها وشبهات بر سر جوانان ایرانی باعث شده دستاوردهای انقلاب کمتر بیان ودیده شود، ایران به لطف خدا دستاوردهایش قابل دفاع است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ابراز کرد: مردم فهیم و انقلابی و بصیر ایران سومین موهبت است. پُست ومقام مسئولین موهبت دیگری است که خدا به ما داده، لذا رفتار و گام های ما مسئولین و مدیران اگر برای خدا باشد موثر می شود

وی افزود: برای بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب باید به دو نکته توجه شود، نخست تبیین دستاوردهای چهل ساله و ارایه کارنامه چهل ساله به صورت هنرمندانه هر یک از دستگاه های دولتی در فضای مجازی و ساخت کلیپ عملکردها  و بخش مکتوب است

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان  یادآور شد: فقط پرداختن به عملکرد دولت فعلی و نادیده گرفتن عملکردهای دولت های قبل ظلم به انقلاب است، لذا نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله دستگاه ها از۱۴ تا ۲۰ بهمن ماه در اصفهان برگزار می شود

وی تاکید کرد: هنرمندانه بازگو کردن دستاوردها وظیفه روابط عمومی و مسؤلین دستگاه ها است، پاسخ به شبهات ایجاد شده علیه انقلاب و دستاوردها نیز وظیفه روابط عمومی ها و رسانه ها است؛ دشمنان آماده سوءاستفاده از هراقدام و حرکت ما هستند تا نسل جوان را منحرف سازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha