پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ارزانی

حوزه/ دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: امروز معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی قطعا قالبی جدید می طلبد، ایران توانسته پیام اسلام را بر جان ودل مردم جهان ابلاغ کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، امروز در همایش هم اندیشی مدیران روابط عمومی و دستگاه های اجرایی استان اصفهان که با موضوع چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سالن صداوسیمای استان برگزار شد، اظهار کرد: واژه بَلَغ در خطبه غدیر حکمتی دارد این واژه به معنی آن اطلاع رسانی خبری که به جان مردم بنشیند، هست و با دادن یک خبر معمولی فرق دارد.

 وی بیان کرد: من معتقدم پیامبر(ص) بهترین مدل زمان خویش را برای ابلاغ خبر تعیین وصی خود انجام داد، لذا وظیفه همه ما روابط عمومی ها و رسانه ها است که بهترین شیوه را برای بیان و تعریف تاثیر انقلاب اسلامی در جهان انتخاب کنیم.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: به واقع ما یک انقلاب اسلامی کردیم که امروزه غافل از تبعات و تاثیرات آن در صحنه جهان هستیم، ولی من از نزدیک در کشورهای جهان شاهد تاثیرات انقلاب اسلامی بوده ام.

وی تاکید کرد: ما با پیروزی انقلاب اسلامی تعاملات دنیا را به عنوان یک انقلاب سیاسی و ایدوئولوژیک برهم زدیم و قطعا خصومت مستکبرین با انقلاب اسلامی طبیعی است، انقلاب اسلامی یک زمین بازی جدید در دنیا  تعریف کرد و در این عرصه شروع به یارگیری کرده است.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور عنوان کرد: قطعا بردن نام ایران در خبرگزاری های مطرح دنیا به صورت مکرر نشان از تاثیرات کشور ما در مناسبت های جهانی است، ما در انقلاب به دنبال مطرح کردن خود نیستیم، بلکه به دنبال منفعت همه مردم مظلوم جهان براساس عدالت هستیم.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در خارج منشاء تحولات زیادی شده، به عنوان نمونه لبنانی ها، انقلاب اسلامی را از ما گرفتند، و امروز جبهه مقاومت لبنان وابستگی قلبی نسبت به امام خامنه ای دارند.

حجت الاسلام ارزانی خاطرنشان کرد: ایران توانسه پیام اسلام رابه جهان  ابلاغ کند که بر جان و دل مردم  نشسته است، امروز اسلام و انقلاب در آفریقا و سایر قاره های جهان بسیار رونق پیدا کرده است.

وی افزود: امروز معرفی و تبیین دستاوردها قطعا قالب نو و جدید می طلبد، باید روابط عمومی ها در قالب نوین فعالیت ها و کارنامه دستاوردهای خود را معرفی کنند، این مهم است که ما از چه روشی برای ابلاغ استفاده کنیم که در جان بلغ بنشیند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha