جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جامعه اسلامی مینه سوتا به کارکنان فرودگاه نهار دادند

حوزه/ داوطلبان جامعه اسلامی مینه سوتا اقدام به ارسال ۴۰۰ بسته غذایی برای کارکنان فرودگاه کردند که در اثر تعطیلی دولت فدرال در مضیقه قرار گرفته بودند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از mprnews، مسلمانان ایالت مینه سوتا در آمریکا با همکاری خطوط هوایی به کارمندان فرودگاه فدرال که به دلیل تعطیلی دولت، حقوق دریافت نمی کنند، غذای رایگان و نهار اهداء کردند.

داوطلبان جامعه اسلامی آمریکایی مینه سوتا  400 بسته غذای سمبوسه برای کارمندان فرودگاه ارسال کردند.

یک سازمان خدمات اجتماعی با نام «ساختن بلوک های اسلامی» نیز دیروز با ابراز میهمان نوازی اقدام به فرستادن غذا برای کارکنان فرودگاه کردند.

بسته های غذای آماده روی میز فرودگاه به چشم می خورند که روی آن ها نوشته کوچکی با عنوان «جامعه اسلامی مینه سوتا» دیده می شود و این تصاویر حاکی از بخشش و سخاوتمندی مسلمانان در شبکه های اجتماعی نیز منتشر شدند.

اسد زمان مدیر اجرایی جامعه مسلمانان مینه سوتا گفت که سازمانش در حال جمع آوری کمک های مالی می باشد ابراز امیدواری کرد این اقدام را برای هفته آینده تکرار کنند.

زمان گفت: ما فکر می کنیم جامعه اسلامی برای این اقدامات خیریه سخاوتمندانه عمل کنند. برخی از این کارمندان حقوق نگرفته اند اما نمی توانند کار را متوقف کنند. نمی توانند به شغل دیگری نیز بپردازند و اوضاع برایشان بسیار سخت است. حداقل کاری که می توانیم انجام دهیم این است که برایشان نهار بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha