جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبلیغات اسلامی فسا

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات فسا گفت: مسجدحضرت ابوالفضل(ع) شهرک الزهرا(س) با دو هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین و زیربنای ۹۰۰ مترمربع افتتاح شد.

حجت الاسلام احمد نجفی در گفت و گو با خبرنگار«حوزه»، در شیراز با اشاره  به افتتاح مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرک الزهرا(س) با دو هزار و ۵۰۰ مترمربع  و زیر بنای۹۰۰ مترمربع با حضور امام جمعه، فرماندار و مردم مؤمن فسا همراه باقرائت حدیث شریف کسا افتتاح شد

وی افزود: مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دردوطبقه و با اعتبار ۹۰۰ ملیون تومان ساخته شده است.

رئیس اداره تبلیغات فسا با بیان اینکه از فضای معنوی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) می تواند هزار و ۵۰۰ خانواده و پنج هزار نفر استفاده کند، تصریح کرد: این مسجد دارای امکانات خانه عالم، کتابخانه، کانون فرهنگی، پایگاه مقاومت و هیئت مذهبی است.

وی خاطرنشان کرد: در طول سال برنامه های فرهنگی، مذهبی و دینی در آن نیز اجرا خواهد شد و در جذب جوانان و نوجوانان فعالیت دارد.

حجت الاسلام نجفی عنوان کرد: اعتبار هزینه شده برای این مسجد از منابع و کمک های مردمی، خیرین و همکاری تعدادی از ادارات ونهادهای شهرستان فسا بوده است.

وی با اشاره به افتتاح خانه عالم در روستای جلیان بخش نوبندگان در روز های اخیر بیان کرد: این خانه عالم با اعتبارات سه درصدی نفت، گاز و کمک های خیرین ساخته شده مساحت زمین آن ۳۰۰ متر و زیر بنای ۱۸۰ متر مربع است.

رئیس اداره تبلیغات فسا ادامه داد: در پایان این مراسم بر گسترش فرهنگی دینی و جایگاه انفاق در اسلام تاکید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha