شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ آئین معنوی میهمانی ملکوت ویژه طلاب مدارس علمیه قم

حوزه/ مراکز و موسسات تخصصی فقه و اصول در کنار فقه و اصول حوزه های علمیه نقش به سزایی داشته و در راه تربیت فقیه و بزرگان دینی گام برمی‌دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی میراشرفی، امروز در دیدار حضرت آیت‌الله علوی گرگانی که در دفتر این استاد حوزه علمیه برگزار شد، عنوان کرد: مراکز و موسسات تخصصی فقه و اصول در کنار فقه و اصول حوزه های علمیه نقش به سزایی داشته و در راه تربیت فقیه و بزرگان دینی گام برمی‌دارند.

وی افزود: مجموعه مدیران حوزه های علمیه جلساتی با حضور پیشکسوتان برگزار کرده و به ارائه راهکار برای پیشرفت و دستیابی به اهداف می‌پردازند.

معاون مدرسه علمیه کریم اهل بیت(ع) قم بیان کرد: مدرسه آل یاسین با تعداد ۸۵ طلبه و ۳۸ استاد، مدرسه انوار طاها با تعداد ۷۸ طلبه و ۳۸ استاد، مدرسه کریم اهلبیت(ع) با تعداد ۱۲۴ طلبه و ۲۲ استاد، مدرسه امام هادی(ع) با ۳۴ طلبه و ۱۳ استاد، مدرسه آیت الله حق شناس با تعداد ۳۰۰ طلبه و ۴۰ استاد، مدرسه امام رضا(ع) با ۸۰ طلبه و ۱۵ استاد، مدرسه حضرت قائم(عج) با ۳۰۰ طلبه و ۴۰ استاد، مدرسه حضرت شمس الشموس(ع) با ۵۰ طلبه و ۲۰ استاد و تعدادی مدارس دیگر به فعالیت‌های دینی و تربیتی می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha