شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که حوزه علمیه ظرفیت تبلیغی و علمی بالایی برای تعامل و ارتباط با دستگاه تعلیم و تربیت دارد، گفت: باید از این ظرفیت و پتانسیل بالا در جهت تربیت و پرورش نسلی دیندار، متعهد و انقلابی بهره گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، امروز در نشست مشترک با مسؤولان آموزش و پرورش استان با اهمیت طرح مدارس امین، گفت: این طرح فرصت مغتنمی بری رشد فرهنگی و معنوی دانش آموزان است.

وی بر ضرورت تقویت برنامه های مرتبط با طرح امین در استان تأکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت های موجود به منظور تقویت باورهای دینی و اعتقادی دانش آموزان بهره گرفته شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در حال حاضر دانش آموزان در معرض هجمه ها و آسیب های گسترده فرهنگی و اجتماعی قرار دارند، بیان داشت: بی توجهی به این مسأله می تواند آثار مخرب اجتماعی را در میان دانش آموزان در پی داشته باشد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که متأسفانه پیشرفت علم و تکنولوژی آسیب هایی را نیز با خود به همراه داشته است، افزود: امروز فضای مجازی علاوه بر محاسن و ظرفیت هایی که دارد، می تواند آثار مخربی نیز در پی داشته باشد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز هجمه ها و آسیب های فرهنگی هر روز در میان جوانان و دانش آموزان کشورمان گسترش پیدا می کند، گفت: اگر این دانش آموزان از همان دوران کودکی با آثار مخرب فضای مجازی آشنا شوند آسیب ها در این حوزه به حداقل خواهد رسید.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که تقویت حضور روحانیت در مدارس و اجرای برنامه های هدفمند فرهنگی و دینی می تواند موجب تقویت اعتقادات دینی دانش آموزان شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از بهترین راه های مقابله با آسیب های اجتماعی ترویج معارف دینی در جامعه است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که دشمنان همه توان خود را به کار گرفته تا معنویت و ارزش های دینی را در جامعه اسلامی کمرنگ کنند، تصریح کرد: در حال حاضر آثار مخرب فضای مجازی و ماهواره ها در جهت تحقق اهداف شوم دشمن است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که حوزه علمیه ظرفیت تبلیغی و علمی بالایی برای تعامل و ارتباط با دستگاه تعلیم و تربیت دارد، افزود: باید از این ظرفیت و پتانسیل بالا در جهت تربیت و پرورش نسلی دیندار، متعهد و انقلابی بهره گرفته شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha