پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه نکا

حوزه/ حجت الاسلام محمدی لائینی با تأکید براین که امروز بخش مهمی از مشکلات اقتصادی کشور ناشی عدم مدیریت صحیح در بخش های مختلف است، گفت: نباید با قوانین سخت مردم را ناراحت و ناامید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان نکا با تأکید بر این که همه مسؤولان باید توان خود را برای خدمت صادقانه به مردم به کار گیرند، گفت: در حال حاضر رفع مشکلات اقتصادی مردم باید اولویت همه مسؤولان و مدیران باشد.

وی با بیان این که مسئولان به مطالبات مردمی بیشتر توجه کنند، افزود: نباید برخی قوانین دست و پاگیر موجب سرگردانی مردم در نهادها و ادارات دولتی شود.

حجت الاسلام لائینی، رعایت ادب و احترام به ارباب رجوع در ادارات را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: باید در ادارات به گونه ای با مردم رفتار شود که رضایت آنان جلب گردد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که در شرایطی که مردم با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه هستند باید قوانین برای مردم سهل تر شود، بیان داشت: نباید با قوانین سخت مردم را ناراحت و ناامید کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که این مردم حق بزرگی بر انقلاب دارند، خاطرنشان کرد: اگر این مردم نبودند امروز انقلاب و نظام اسلامی نیز وجود نداشت.

امام جمعه نکا با بیان این که ملت بزرگ ایران در همه صحنه ها و عرصه های این انقلاب حضوری پررنگ و اثرگذار داشتند، بیان داشت: اگر تلاش ها و مجاهدت های ملت با بصیرت ایران اسلامی نبود امروز کشور با مشکلات مواجه بود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران همه مشکلات و فشارهای اقتصادی را به منظور حفظ و صیانت از انقلاب و نظام اسلامی تحمل می کنند، تصریح کرد: این ملت در چهار دهه اخیر به دشمنان خود ثابت کردند که در برابر خواسته های نامشروع آنها کوتاه نخواهند آمد.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که امروز بخش مهمی از مشکلات اقتصادی ما ناشی عدم مدیریت صحیح در بخش های مختلف کشور است، گفت: اگر نظارت و مدیریت در سطوح مختلف انقلابی و جهادی باشد به طور حتم مشکلات کشور رفع خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دشمن با تبلیغات دروغین و منفی تلاش می کند میان مردم و مسئولان تفرقه و اختلاف بیاندازند، خاطرنشان کرد: مردم ما باید هوشیار باشند وبا وحدت و همبستگی ملی این توطئه دشمن را خنثی کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که در حال حاضر مهم ترین نیاز کشور وحدت آحاد ملت ایران است، افزود: هر گونه تفرقه میان مردم و مسئولان کشور تنها به نفع دشمنان این نظام و انقلاب خواهد بود.

امام جمعه نکا با بیان این که در آستانه دهه چهارم انقلاب وحدت و همدلی مردم و مسئولان باید بیشتر شود، تصریح کرد: مسئولان کشورمان امروز تنها یک وظیفه دارند و آن هم خدمت صحیح به مردم است و این امر مهم با ثبات اقتصادی و مدیریت مناسب کشور تحقق پیدا می کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha