سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین بنیادی

حوزه/ نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: بهره گیری درست و هوشمندانه از فضای مجازی در مسیر اهداف دین و انقلاب، لازمه توفیق در جنگ رسانه ای امروز علیه دشمن است.

حجت الاسلام و المسلمین حسین بنیادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به بیانات چند روز پیش رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم و تاکید ایشان مبنی بر این که نسل جوان، فضای مجازی را به بستری برای زدن توی دهان دشمن تبدیل کند، اظهار داشت: ما در این خصوص باید به ظرفیت و توان جوانان مومن و انقلابی توجه کرده و برنامه های حمایتی ما در این خصوص به گونه ای باشد که روز به روز این پتانسیل عظیم بیش از پیش به فعلیت و شکوفایی برسد.

وی با بیان این که امروز ما در مواجهه با دشمن در یک جنگ تمام عیار اقتصادی ، رسانه ای و فرهنگی قرار داریم، گفت: در شرایط کنونی با توجه به فراگیری استفاده از فضای مجازی و حضور در شبکه های اجتماعی، جنگ روانی دشمن بیشتر متمرکز بر همین عرصه است و ما در این جنگ باید بتوانیم از ظرفیت های بالقوه و بالفعل خود در جهت دفاع از ارزش ها و آرمان های دینی و انقلابی مان استفاده کنیم.

این استاد حوزه همچنین بیان داشت: در زمانه ای به سر می بریم که هر فردی در هر گوشه جهان که دارای یک گوشی هوشمند است ، می تواند به همه رسانه ها اعم از رادیو و تلویزیون و روزنامه و دیگر رسانه ها دسترسی داشته باشد.

وی گفت: با این شبکه ارتباطی و تعاملاتی که برقرار شده ، ما نیز باید بتوانیم در این جنگ که به تعبیر برخی مشابه جنگ چریکی، سرشار از نشانه هاست، ارزش ها و محاسبات خود را پیگیری کنیم و نگذاریم که دشمن با بیان آرزوهای خود به بهانه طرح محاسبات علمی، ویروس ترس و تردید را وارد ضمیر و جان مردم کند و از این طریق به اهداف خود برسد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha