سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دکتر طهرانچی

حوزه/ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اعمال تحریم ها به بهانه مسائل هسته ای بازی آمریکا است تا از پیشرفت علمی کشور جلوگیری کند، چرا که از این پیشرفت تن آنها به لرزه خواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان، دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، شب گذشته در یادواره شهدای دانشجوی استان همدان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با بیان این که ملت ایران اسلامی همه معادلات غرب را به هم ریخته است اظهار داشت: آن ها فکر می کنند اگر تحریم ها و فشار ها را بیشتر کنند پیوند مردم و نظام از بین خواهد رفت.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دشمنان نمی دانند که پیوند بین ملت و نظام جمهوری اسلامی ناگسستنی است و این رمز ماندگاری جمهوری اسلامی در این 40 سال است.

 طهرانچی تاکید کرد: دشمنان با هزاران آرزو این وعده را داده بودند که نخواهیم گذاشت جمهوری اسلامی 40 سالگی خود را جشن بگیرد، اما در این وعده خود نیز با شکست مواجه شده اند.

وی یادآور شد: از آن جایی که وعده حضرت حق همیشه صادق است، باید بدانیم که نصرت در نهایت نصیب جبهه اسلام خواهد شد و مطمئن باشید که وعده های الهی محقق خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به شهدای راه جهاد علمی در کشور، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی برای به ثمر رسیدن این انقلاب در عرصه های مختلف شهیدان بزرگی را تقدیم اسلام کرده است. در طول تاریخ هر چقدر دشمن فشار آورده، نتیجه آن سینه سپر کردن جوانان بیشتری بود که برای مبازره با استکبار پیش قدم شده اند.

 طهرانچی تصریح کرد: اعمال تحریم ها به بهانه مسائل هسته ای بازی آمریکا است تا از پیشرفت علمی کشور جلوگیری کند، چرا که از این پیشرفت تن آنها به لرزه خواهد افتاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha