جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عزت زمانی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم از نهادها و سازمان ها خواست که هر یک به سهم خود در مسیر تحقق هدف مسجد محوری در جامعه ، نقش آفرین باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین رضا عزت زمانی طی سخنانی در دیدار مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم که در محل سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به اهمیت فوق العاده مسجد در مناسبات عبادی، فرهنگی و اجتماعی و لزوم توجه بیش از پیش به رویکرد مسجدمحوری اظهار داشت: بی شک نهادها و سازمان هایی چون سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، بسیج و سپاه و شهرداری و دیگر ارگان ها و نهادها می توانند با هم افزایی و بهره گیری از توان یکدیگر به تحقق هدف مسجد محوری در جامعه کمک شایان توجهی نمایند.

وی با اشاره به تلاش ها و اقدامات خوبی که در قرارگاه فرهنگی مسجد در سطح استان در حال انجام است، افزود: مسجد علاوه بر جایگاه والای عبادی و فرهنگی باید در زمینه اقتصادی با توجه به این که امروز ما در یکی از شدیدترین جنگ های اقتصادی قرار داریم، نقش ممتاز خود را ایفا کند  و به نوعی به سنگر اقتصادی در کشور تبدیل شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم همچنین گفت: مسلم است که محور و نقطه عطف فعالیت های مسجد باید امام جماعت باشد که البته در کنارش، هیئت امنا و فرمانده پایگاه بسیج و دیگر اقشار اهل مسجد باید او را در این فعالیت ها یاری رسانند.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های متنوع صورت گرفته در مجموعه بسیج به خصوص بسیج سازندگی استان قم، بیان داشت: انصافاً قرارگاه سازندگی سپاه در عرصه محرومیت زدایی و خدمت به مردم همچنین کمک به ایجاد و توسعه مساجد و خانه های عالم در روستاها، اقدامات چشمگیر و ارزنده ای انجام داده که باید این ها در عرصه رسانه ای به خوبی به جامعه معرفی شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha