چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امضای طومار نمایندگان طلاب در مخالفت با پالرمو

حوزه/ نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با امضای نامه ای خطاب به آیت الله آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام برائت از کنوانسیون ننگین پالرمو خواستار خروج آن از دستور کار مجمع شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با امضای نامه ای خطاب به آیت الله آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اعلام برائت از کنوانسیون ننگین پالرمو، خواستار خروج آن از دستور کار مجمع شدند که متن این نامه بدین شرح است:

 

حضرت آیت الله آملی لاریجانی

ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

با سلام و تحیت

احتراما ضمن تبریک انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان رئیس تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان، به استحضار می رساند به یاد داریم فلسفه این نهضت تحقق آرمان های اسلام ناب و خارج شدن از زیر یوق استعمار و استکبار جهانی بوده است، اما دشمنان اسلام دست از ما برنداشته و قصد دارند تا در استعماری فرانو با استفاده از قوانین بین المللی، کشورها را زیر سلطه خویش قرار دهند.

حضرتعالی که خود از مجتهدین هستید و اشراف کامل به قانون اساسی و فتاوای مقام معظم رهبری حفظه الله و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و سیاست های کلی نظام دارید، مستحضرید ریاست سابق مجمع تشخیص مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی مغایرت لایحه الحاق ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی (پالرمو) با شرع و سیاست های کلی نظام را در نامه شماره 9741/9900 مورخ ۱۳۹۷/۴/۹ به آیت الله جنتی حفظه الله متذکر شده است و از سویی دیگر هیأت نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام که منصوبین مستقیم رهبر معظم انقلاب هستند نیز مخالفت خود را با کنوانسیون پالرمو اعلام کرده اند، با این وصف مطلع شدیم که این کنوانسیون قرار است مجددا در صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح گردد.

مگر رهبر معظم انقلاب نفرمودند: که سراغ کنوانسیون هایی که نمی دانید ته آن چیست نروید!! بلکه به قوانین داخلی رجوع کنید؟ آیا مجلس، قانون مبارزه با پولشویی و جرائم سازمان یافته را تصویب نکرده است؟ آیا مراجع عظام به صراحت فتاوای خود را در مورد تحریم FATF بیان نکرده اند؟!

لذا ما نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اعلام برائت از کنوانسیون ننگین پالرمو، از حضرت مستطاب عالی خواهانیم با اقدامی انقلابی و قاطع مانع از مطرح شدن مجدد این کنوانسیون در صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام شده و مخالفت خود را با اینگونه کنوانسیون های دیکته شده از سوی دشمنان این کشور را اعلام فرمایید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha