جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خطاط

حوزه/ حجت الاسلام خطاط از افتتاح کتابخانه تخصصی «ولایت فقیه» ویژه طلاب و نخبگان در مدرسه علمیه امام صادق(ع) چهارباغ اصفهان خبرداد.

حجت الاسلام عبدالامیر خطاط در گفت وگو با خبرنگار حوزه» در اصفهان اظهار کرد: کتابخانه بزرگی با موضوع «ولایت فقیه» در مدرسه علمیه امام صادق(ع) دائر شده است،.

وی در مورد ضرورت ایجاد این کتابخانه و نحوه بهره مندی طلاب از این کتابخانه، گفت: موضوع ولایت فقیه از دیرباز و از زمان شیخ مفید مطرح شده و هر چه جلوتر رفته است، طبیعتا بزرگان، علما و دانشمندان روی این موضوع کار کرده اند و اکنون به عنوان یک منبع ارزشمند علمی و قابل ارائه در مجامع علمی در آمده است.

  مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) چهارباغ اصفهان  تصریح کرد: این موضوع با این میزان گستردگی طبیعتا می طلبید که برای محققینی که نیاز به مطالعه و تحقیق بیشتعر دارند مکانی در نظر گرفته شود اما متاسفانه در هیچ نقطه از کشور چنین مکانی وجود ندارد، بر همین اساس معین شد کتابخانه ای تخصصی با موضوع «ولایت فقیه» آماده شود و در اختیار دانش پژوهان و محققین  خاصه حوزویانو فضلای حوزه علمیه اصفهان قرار گیرد.

حجت الاسلام خطاط تاکید کرد: بیش از 200 عنوان کتاب در زمینه ولایت فقیه شناسایی و تهیه شد و کتاب نامه ای نیز به زودی چاپ خواهد شد و در اختیار افراد قرار خواهد گرفت و طلاب، دانشجویان، محققین و اساتید می توانند از این کتابخانه استفاده نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha