پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اشرف عبدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اشرف عبدی ظهر امروز طی مراسمی به‌عنوان مدیر جدید معارف قرآن و عترت حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم تودیع حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف به‌عنوان مدیر سابق و معرفی حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اشرف عبدی به‌عنوان مدیر جدید معارف قرآن و عترت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) ظهر امروز در سالن امام خامنه‌ای واقع در بالکن صحن صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اشرف عبدی مدیر جدید معارف قرآن و عترت، با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف متخلق به اخلاق قرآنی است، اظهار کرد: رویکرد معاون فرهنگی جدید مثبت و قابل تقدیر است که می‌تواند موجب شفاف‌سازی و تفکیک وظایف شود.

وی با بیان اینکه هیچ یک از برنامه‌های فعلی مدیریت معارف قرآن و عترت حرم مطهر تغییر نمی‌کند و حذف نمی‌شود، تصریح کرد: باید به صورتی حوزه‌های کاری خود را توسعه دهیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های قرآنی استان، کشور و بین‌المللی بیشتر استفاده کنیم.

مدیر معارف قرآن و عترت حرم بانوی کرامت با تاکید بر اینکه مردم تشنه معارف قرآن و عترت هستند، گفت: به هر میزانی که همراه و همگام با مردم باشیم و بتوانیم از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم به موفقیت بیشتری نیز خواهیم رسید.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های ترویجی، تبلیغی و آموزشی سال آینده توسط بخش‌های مختلف مدیریت معارف قرآن و عترت باید طی دو ماه آینده مکتوب و ارائه شود تا بتوانیم برنامه‌های پیش‌بینی شده را با برنامه‌ریزی دقیق دنبال کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی معاون فرهنگی و حجت‌الاسلام والمسلمین مشرف مدیر سابق معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداختند.

لازم به ذکر است: حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اشرف عبدی مدیریت پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) را نیز هم‌زمان به عهده خواهد داشت و حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف از این‌پس به‌عنوان رئیس اداره قرآن و حدیث فعالیت خود را ادامه خواهد داد.
پایان پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha