پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حرم حضرت معصومه(ع)

حوزه/ معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها بر لزوم مردمی بودن فعالیت‌های قرآنی تاکید کرد و گفت: فعالیت‌های اداره قرآن و عترت باید افزایش یابد و این فعالیت‌ها باید در محلات و شهرهای دیگر توسعه یابد و در این راستا اهداف و نقشه راه مورد نظر درنظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام مهدی احمدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر معارف قرآن و عترت حرم بانوی کرامت که در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه هدف از کوچک‌سازی تشکیلات کاهش فعالیت‌ها نیست، مطرح کرد: فعالیت‌ها گسترش نیز خواهند داشت، اما حذف برخی عناوین و بسته‌ها موجب چابک‌سازی می‌شود و نباید تصور کنیم که هر بخشی که مدیریت شود بودجه و امکانات بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه مدیریت پژوهشکده از چارت معاونت فرهنگی حذف شده، اضافه کرد: این امر به معنای کم‌رنگ شدن فعالیت‌های پژوهشی نیست و از این به بعد فعالیت‌های پژوهشی نیز افزایش خواهد یافت.

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: تغییر چارت در راستای ارتقای فعالیت‌های آستان مقدس است که آثار این تغییرات در ماه‌ها و سال‌های آینده قابل ارائه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تغییر و تحول همیشه در مجموعه‌های مختلف انجام می‌شود، تصریح کرد: اینکه این تغییرات اثری در ارائه خدمات توسط افراد ندارد نشان از بزرگ منشی آن‌هاست.

حجت‌الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: مدیر جدید معارف قرآن و عترت باید به دنبال رفع مشکلات بخش خواهران باشد تا فعالیت‌های فرهنگی خواهران گسترش یابد و این گسترش نیز دیده شود.

وی بر لزوم مردمی بودن فعالیت‌های قرآنی تاکید کرد و ادامه داد: فعالیت‌های اداره قرآن و عترت باید افزایش یابد و این فعالیت‌ها باید در محلات و شهرهای دیگر توسعه یابد و در این راستا اهداف و نقشه راه مورد نظر درنظر گرفته شود.
پایان پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha