پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ همایش طوبای کرامت در حرم حضرت معصومه (س) / حجت الاسلام سید احمد مشرف

حوزه/ رئیس اداره قرآن و حدیث حرم بانوی کرامت از تقویت برنامه‌های معارفی با محوریت احادیث و روایات یاد کرد و گفت: دوره شمیم عترت با محوریت حدیث از ششم بهمن‌ماه با مشارکت حوزه علمیه دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام سید احمد مشرف ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر معارف قرآن و عترت حرم مطهر که در سالن امام خامنه‌ای واقع در بالکن صحن صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد، با اشاره به اینکه مدیریت معارف قرآن و عترت حرم مطهر از ابتدای سال ۹۴ در ساختار اداری آستان مقدس دیده شد، اظهار کرد: اداره‌های قرآن و حدیث، خدمات فرهنگی خواهران، پاسخ‌گویی و خدمات فرهنگی در این

مجموعه گردهم آمدند و طی این سه سال اخیر تلاش شده است که برنامه‌های قرآنی آستان در قالب‌های آموزشی و ترویجی دنبال شود.

وی از تقویت برنامه‌های معارفی با محوریت احادیث و روایات یاد کرد و افزود: از ششم بهمن‌ماه نیز با مشارکت حوزه علمیه دوره شمیم عترت با محوریت حدیث دنبال می‌شود.

رئیس اداره قرآن و حدیث حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: در مشاوره، پاسخ‌گویی و خدمات فرهنگی به دنبال کارهای نظام‌مند بودیم به همین علت اساتید را بر اساس صلاحیت و شایستگی آن‌ها جذب کردیم و برای انجام این فرآیند نیز گروه‌های مختلفی تشکیل شدند.

وی ضمن تقدیر از تلاش نیروهای مجموعه معارف قرآن و عترت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) گفت: امور فرهنگی خواهران در سه سال اخیر نسبت به گذشته فعال‌تر و پویاتر شده است به همین علت این مجموعه توانسته دستاوردهای مطلوب‌تری را نیز رقم بزند.

مدیر سابق معارف قرآن و عترت با اشاره به اهتمام معاونت فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها نسبت به این مدیریت مطرح کرد: امیدواریم در ادامه مسیر با مشارکت نیروهای توانمند بتوانیم به زائران، مجاوران و خادمان آستان مقدس ارائه خدمات مورد نیاز را رقم بزنیم.
پایان پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha