شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی ، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: منویات مقام معظم رهبری بهترین محتوا برای منابر روحانیون است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، همایش طلایه داران فاطمی، پیش از ظهر امروز با حضور ائمه جماعات، مبلغین و مبلغات در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی در این همایش به تقارن دهه فجر با شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها اشاره و اظهار داشت: می توانیم با مراجعه به تاریخ صدر اسلام و تطبیق این زمان با آن زمان و استفاده از وجود پربرکت حضرت فاطمه(س) کمال استفاده را برای استمرار و تثبیت انقلاب بکار ببریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه بحث جهاد، عزتی برای مسلمین است، تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی امروزه در دنیا معرفی شده، بخاطر مجاهدت های امام راحل و همراهی ملت شریف ایران بوده است و در این سال ها با جهادی که مردم داشتند توانستیم این مسیر را به خوبی ادامه دهیم.

وی گفت: ما باید تاریخ صدر اسلام را بیشتر مطالعه کنیم؛ زیرا با این کار می توان در منابر مطالب را با استناد به آیات و رویات و سیره ائمه معصومین بهتر برای مردم بازگو کرد.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی با تاکید بر اینکه برای بیان و ارائه مطالب برای مخاطبین می توانیم از بیانات رهبر معظم انقلاب استفاده کنیم، گفت: ایشان آنقدر شایسته سخن می گویند که تمامی مطالبشان می تواند بهترین الگو برای ارائه به مردم باشد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha