سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حسینی

حوزه/ حجت الاسلام حسینی به تقارن ایام الله دهه مبارک فجر امسال با ایام فاطمیه اشاره کرد و با اشاره به برگزاری ۴۰ منبر فاطمی در ۴۰ هیئت مذهبی کاشان، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: انتظار داریم منبری ها در ایام فاطمیه یک شب را به تبیین دستاوردهای انقلاب اختصاص بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام سیدعبدالصاحب حسینی، در جمع شورای هیئات مذهبی کاشان درسالن غریب دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نقشی که هیات مذهبی در پیروزی انقلاب داشتند اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران همان طور که از هیئت آغاز شد ضامن بقا و حفظ انقلاب نیز بودند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، به حساسیت هایی که دشمنان خارجی نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارند اشاره کرد و شیعی بودن  را دلیل دشمنی استکبارجهانی دانست و افزود: دشمن وقتی عامل موفقیت ملت ایران در انقلاب را شعارهای هیئت های مذهبی دیدف با تمام امکانتش به میدان آمده تا هئت های مذهبی کشورمان را تبدیل به سکولار و از سیاست جدا کند.

 وی به نقش آمریکا در فتنه 88 اشاره کرد و با بیان اینکه هیئت های مذهبی خنثی کننده توطئه گران بودند، ادامه داد: دشمن درفتنه 88  تمام قد به صورت علنی با به آتش کشیدن بیرق و پرچم ها عزاداران حسینی ، صف های نماز جماعت و مقدسات مردم را مورد حمله قرار داد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه دشمن با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دست از دسیسه و دشمنی با ملت ایران بر نداشته است، افزود: علیرغم این که دشمنان طی چهل سال گذشته با تحمیل جنگ هشت ساله و تخریب زیر ساخت ها و شهادت جوانان، برای نابودی نظام اسلامی تمام تلاش خود را بکار گرفتند، ولی هوشیاری مردم و تدابیر رهبری تمام توطئه هایشان را خنثی و انقلاب روز بروز در سطح جهان بالنده تر شد.

وی، بحران اقتصادی و تحریم های ظالمانه استکبار را برای ناامید کردن ملت ایران از نظام و رهبری دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب کودتایی و مارکسیستی نبود که یک شبه سرنگون شود، بلکه برخاسته از بطن مردم و هیئت های مذهبی بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، هیئت های مذهبی را صاحبان انقلاب دانست و گفت: در هیئت های مذهبی نباید خدای ناکرده بعضی حرف ها که کاری به سیاست نداریم، را به زبان بیاورند.

وی به تقارن ایام الله دهه مبارک فجر امسال با ایام فاطمیه اشاره کرد و با اشاره به برگزاری 40 منبر فاطمی در 40 هیئت مذهبی کاشان، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: انتظار داریم منبری ها در ایام فاطمیه یک شب را به تبیین دستاوردهای انقلاب اختصاص بدهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha