پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ امام جمعه یزد در جمع روحانیون سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه دشمن چشم دیدن عزت و پیشرفت ایران را ندارد گفت: استفاده از نیروی انسانی و متخصصان داخلی بسیاری از مشکلات کشور را حل می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت ‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد، پیش از ظهر امروز در جمع روحانیون سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه یکی از دلایل دشمنی کشورهای غربی نسبت به جمهوری اسلامی در این چهل ساله، عزتی بالایی است که ایران اسلامی به دست آورده، گفت: با توجه به اینکه این کشورها نمی توانند ببینند که جمهوری اسلامی پیشرفت داشته و دیگری نیازی به آنها ندارد، سبب دشمنی های آنها با ایران شده است.

امام جمعه یزد افزود: اگر ما عزتی در دنیا نداشتیم و جایگاهمان جایگاه ذلت و خواری بود، قطعا دشمنان با ما کاری نداشتند و وقت و هزینه خود را صرف مقابله و دشمنی با ایران نمی‌کردند، اما الان تمام محاسبات خود را برای فشار به ملت ایران و دشمنی با انقلاب اسلامی معطوف کرده‌اند.

وی به وجود مشکلاتی در کشور اشاره کرد و اذعان داشت: در این زمانه حساس نیاز است که مسئولان با جدّیت بیشتر نسبت به رفع مشکلات مردم در تمام زمینه همت گمارند و در این راستا از هیچ گونه تلاشی دست برندارند.

آیت ‌الله ناصری یزدی اضافه کرد: امروزه ایران در بسیاری از جهات مشکلاتی ندارد و وضعیت خوبی هم دارد و دشمن در حال جان کندن برای ضربه زدن به انقلاب است و البته صدماتی هم می‌زند و خیلی موارد جلوی کار ما مانع می‌شوند ولی ما باید بدون توجه به این موانع به پیش حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد یکی از داشته های بسیار خوب در کشور را نیروی انسانی کارآمد و متخصص در زمینه های مختلف دانست و تصریح کرد: صورتی که متولیان اقتصاد و مسئولان تکیه خود را به این ظرفیت‌های عظیم قرار دهند، تمام مشکلات برطرف و بازهم نسبت به بسیاری از کشورها در زمینه های مختلف برتری خواهیم داشت.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha