پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی- مدیر حوزه فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس با بیان اینکه باید هنر تدریس در اساتید به صورت قوی اجرا شود، گفت: استاندارد های عملی باید در مدارس علمیه با دقت اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، ظهر امروز در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، اظهار داشت: یکی از موضوعات این اجلاسیه پیرامون انظار مدیران در رابطه با سفر آیت الله اعرافی به فارس است.

مدیر حوزه علمیه استان فارس، اصلاح فرایند کاری را دومین هدف این اجلاسیه دانست و افزود: فرایند های تعلیمی تربیتی حوزه های علمیه مقوم حوزه های ماست هدف ما از این جلسه رسیدن به مطلوب است.

وی با اشاره به اینکه نباید در موضوع بودجه انتظار معجزه داشته باشیم، بیان کرد: باید از تمام امکاناتی که در اختیار داریم به نحو احسنت استفاده کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان فارس به اجرای طرح جامع تربیتی اشاره و خاطرنشان کرد: اجرای این طرح می تواند به پویایی مدارس علمیه کمک کند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی با بیان اینکه باید هنر تدریس در اساتید به صورت قوی اجرا شود، ابراز کرد: استاندارد های عملی باید در مدارس علمیه اجرا شود.

وی به حدیثی از پیامبر(ص) اشاره و تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) می فرماید خدا رحمت کند کسانی را که جانشینان من هستند،کسانی که احیاگر سنت و تعلیم من هستند، این جایگاه برای طلاب و روحانیون است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha