چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار محمد رضا میرحیدری

حوزه/ سردار میرحیدری، فرمانده انتظامی استان یزد گفت: روحانیت بهترین قشر برای خنثی کردن توطئه های دشمن در زمینه اعتقادات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، سردار محمد رضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان یزد در نشستی با نمایندگان مدرسه علمیه خان یزد با بیان اینکه ایمان مردم و پایبندی آنها به ارزش ها و مقدسات یک فرصت مناسب است که در استان یزد وجود دارد گفت: دشمن طی این سال ها بر روی مسئله ارزش ها و مقدسات سرمایه گذاری های بسیاری کرده است و می طلبد متولیان حوزه های دینی بیشتر از گذشته در این حوزه فعالیت کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه روحانیون زبان گویای مکتب اسلام هستند گفت: این قشر از جامعه به عنوان نخبگان دینی بر مردم تاثیرگذار هستند، لذا روحانیت می تواند با هنرمندی تمام با این اقدام دشمن مبارزه کند.

وی با بیان اینکه دشمن تضعیف باورهای دینی مردم را در دستور کار خود قرار داده است، تصریح کرد: تلاش بیشتر روحانیون در مبارزه با جنگ نرم دشمن بسیار مهم و ضروری است.

لازم به ذکر است، در این نشست حجت الاسلام محمد کاظم آیت اللهی، مسئول پژوهشکده و استاد حوزه علمیه یزد و حجت الاسلام محمد کاظم سخاوی یزدی، معاون پژوهش مدرسه علمیه خان نیز حضور داشتند و پیرامون راهکارهای تعاملی و همکاری های حوزه علمیه و نیروی انتظامی با اولویت اقدامات پژوهشی و فرهنگی بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha