جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ همایش مدیران و معاونین تبلیغ مدارس علمیه استان‌ قم

حوزه/ مدیر فاز پنجم مدرسه شهید صدوقی گفت: ما نباید به تبلیغ نگاه "دانی" داشته باشیم و باید در نگاهمان برای مبلغ ارزشی همچون ارزش یک استاد را قائل شویم.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام رفیعی پیش از ظهر امروز در جلسه همایش مدیران و معاونین تبلیغ مدارس علمیه قم که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، عنوان کرد: تبلیغ به عنوان بهترین بستر برای تاثیرگذاری بر مردم مطرح است.

وی افزود: ما باید طلابی تربیت کنیم که کاری برای انقلاب انجام دهند و یکی از مهمترین ملاک ها برای طلاب موفق اثرگذاری بوده و بهترین محک برای یک مجموعه آموزشی تبلیغ است.

مدیر فاز پنجم مدرسه شهید صدوقی گفت: ما نباید به تبلیغ نگاه "دانی" داشته باشیم و باید در نگاهمان برای مبلغ ارزشی همچون ارزش یک استاد را قائل شویم.

حجت‌الاسلام  رفیعی با بیان اینکه طلبه باید از همان ابتدا بداند که در خدمت نظام اسلام قرار دارد، خاطرنشان کرد: طلاب باید در مسائل علمی، اخلاقی، بصیرتی و مدیریتی بتوانند توانایی بالایی داشته باشند.

وی با اشاره به دامنه وسیع امر تبلیغ بیان کرد: مقام معظم رهبری در جلسه هفته گذشته با مبلغین فرمودند که ما مسائل مهمی در کشور و دنیا داریم و طلاب باید مفاهیم عمیق فقهی را با مسائل اقتصادی تطبیق بدهند.

مدیر فاز پنجم مدرسه شهید صدوقی ابراز کرد: ما نباید از ظرفیت مدارس، دانشگاه ها، هیئات مذهبی و بسیج غافل شویم و ما باید طلاب را مسلح به سواد رسانه ای بکنیم که در فضای مجازی نیز بتوانند کارساز باشند.

حجت‌الاسلام  رفیعی مطرح کرد: ما چند دوره مهارتی و تبلیغی برای طلاب برگزار کردیم که در سنوات گذشته ۱۸۹ نفر در ۱۰ دوره مختلف فارغ التحصیل شدند.

وی تصریح کرد: سه دوره با ۱۰ عنوان درسی دیگر نیز برگزار شده که ۶۰ فارغ‌التحصیل برای آن وجود داشته و همچنین یک دوره به هفت عنوان متناسب با نیازهای جامعه برگزار شده اند.

مدیر فاز پنجم مدرسه شهید صدوقی با بیان اینکه ما طلابی داریم که در فضای مجازی بسیار فعال و اثرگذار هستند؛ اظهار داشت: ما به مناطق محروم لرستان طلابی اعزام کردیم که روزانه بیش از پنج کیلومتر پیاده روی می‌کردند تا به روستاها بروند، همچنین در قزدین، شیراز، کردستان و کرمانشاه نیز مبلیغین بسیاری در حال فعالیت هستند.

حجت‌الاسلام  رفیعی اضافه کرد: ۱۶۱ مبلغ در گروه حضرت علی اصغر(ع) تربیت شده و موضوعات روز برای بسیاری از طلاب در قالب کارگاه های مختلف تدریس شده است، همچنین اعزام بین الملل نیز از جمله کارهای انجام شده است.

وی ادامه داد: در طرح بینات ۱۵ نفر به طور مداوم فعال هستند و در ایام زلزله یکی از طلاب مدرسه ما به عنوان نماینده آیت الله اعرافی به همراه ۳۰۰ طلبه در کرمانشاه حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha